1.034.149

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A nyelvtanár-továbbképzés egy lehetséges modellje

Tartalom

Kollokvium Szegeden5
Körmendy Mariann: A nyelvtanárok továbbképzésének modellje7
Lehetőségek11
Keményné Gyimes Erzsébet: Látlelet a nyelvtanárképzésről és továbbképzésről a paradigmaváltozások tükrében (A curriculumfejlesztés multidiszciplináris megalapozottságáért)13
Madarász Klára: A továbbképzés mint hiánypótló képzési forma23
Nagy Erzsébet: A távoktatás lehetőségei a nyelvtanár-továbbképzésben41
Havas László: A latinoktatás és a többszintű egyetemi képzés77
N. Horváth Margit: A latin nyelv koordináló szerepe a nemzeti alaptanterv néhány műveltségi területe között83
Jávor György: A helyes próza- és versolvasásra tanítás módszerei című továbbképzési modul tervezete91
Havas Lászlóné: Tények és lehetőségek a latin nyelv oktatására az Idegen Nyelvi Lektorátuson97
Módszerek103
Csernusné Tóth Annamária: A kétnyelvű szótár mint a nyelvoktatás eszköze (gondolatok a francia-magyar szótár készítése kapcsán)129
Józsa György: A szóbeli kezdő szakasz mint belépő az idegennyelv-tanuláshoz139
Szászné Veidner Katalin: Fordítás és szakfordítás a nyelvoktatásban és a tanártovábbképzésben165
Bolla Mária: A szövegelemzés módszertani kérdései az olasztanítás terén173
Doró Gézáné: Nyelvi felkészítés a magyar állami és az olaszországi nyelvvizsgákra183
Kotzián Tamás: A játékosság szerepe az olasz nyelv tanításában189
Keresztyén Éva: A lexikatanítás problémái197
M. Nagy Ilona: Hagyományok és lehetőségek a latin mondattan oktatásában207
Gesztesi Enikő: A latin mondattan tanításának kérdései215
Sz. Galántai Erzsébet: Latin fogalmazási és beszédgyakorlatok223
Wagner Gyöngyi: A kisgimnazisták oktatásának módszertani problémái229
Kultúra239
Újfalusi Németh Jenő: Kultúrák kommunikációja, nyelvtanítás és klasszikus irodalom241
Darabos Zsuzsanna: A diákcsere mint az idegennyelvi tanártovább egyik kérdése261
Jávor György: Az "Antiquitas és korszerű műveltség" című továbbképzési modul tervezete265
Tóth Sándor: A nem klasszikus szövegek és a magyarországi latinoktatás tanításának problémái (elméleti felvetések és gyakorlati kérdések)271
Czeglédi Sándor: Képzőművészeti, régészeti emlékek elemzése279
Dér Terézia: Az orvostudomány az ókori görög-római világban291
Összegzés297
A nyelvtanárok továbbképzéséhez javasolt curriculum leírása (Bácskai Mihály, Jávor György, Körmendy Mariann, Madarász Klára, Olajos Terézia)305
A kötet munkatársai312
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A nyelvtanár-továbbképzés egy lehetséges modellje
Állapot:
3.340 ,-Ft
17 pont kapható
Kosárba
konyv