1.035.475

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A minőség és a fogyasztó megelégedése

Az EOQC (Európai Minőségügyi Szervezet) 1973. június havi belgrádi konferenciája előadásaiból

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

1. szekció: Új gondolatok és a hibákat megelőző tevékenység
K. Stockinger: Elégedettek a vevők, mert a vizsgálati sorozat biztosítja a termelési folyamat teljesítőképességét9
J. Andrejcsics: Vállalati modell a minőségbiztosítás anyagi ösztönzésére15
T. Stumpf: Rendszeres hibaelemzés, mint a minőségfejlesztés eszköze21
H. Wild: Módszerek a minőség biztosítására a fejlesztési fázisban27
H. Franken: Minőségbiztosítás a kutatás és fejlesztés területén35
2. szekció: A termékek és a szolgáltatások minősége a piacon
J. M. Juran: Minőségellenőrzés a szolgáltatóiparban41
W. Lüdi - H. M. Seghezzi: A termékminőség megállapítása és értelmezése a piacon49
3. szekció: Minőség és társadalom
O. Lindenhayn: A minőségfejlesztés tervezése, mint társadalmi követelmény57
Farkas J.: A minőségre oktatás gyakorlati kérdései a könnyűiparban61
Molnár J. - Pongrác S. - D. Tabakovic: A tanárképzés minőségének ellenőrzése69
A. Thiard: A termékek minősége és a vásárló megelégedettsége79
4. szekció: Legújabb fejlődés a minőségellenőrzés területén
Bak L.: A folyamatos minőségmegfigyelés szervezete és hatékonysága a textiliparban87
W. Geiger - E. Staib: Tapasztalatok olyan próbavételi tervekkel, amelyeknél a vizsgálati eljárás és a próbák terjedelme a tétel minőségétől függ95
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv