1.040.152

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Fejlesztő Pedagógia 1999. Különszám

Pedagógiai szakfolyóirat

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Az olvasóhoz - Kérdések - válaszok a pedagógus-továbbképzésről 3
Frank R. Vellutino: Az olvasás egy sajátos zavara, a diszlexia 5
Virginia A. Mann: Miért van egyes gyerekeknek gondjuk az olvasással? 14
Torda Ágnes: Korai kutatások az olvasás- és írászavar tárgykörében 20
Vinczéné Bíró Etelka: Egy részképesség-kiesés terápiájáról 23
Subosits István: Az olvasás és írás zavarainak típusai 29
dr. Palotás Gábor: a diszlexia patológiájának néhány kérdéséről 36
dr. Gósy Mária: Az olvasási nehézség és a diszlexia határa 39
Csabay Katalin: Az áldiszlexia mint korunk járványbeszélye 42
Kassai Ilona - Vassné Kovács Emőke: A nyelvi készségek és a diszlexia kapcsolatáról 44
Dr. Kiss Tihamér: Az érzékelés fejlődés és fejlesztése 46
dr. Gósy Mária: A beszédészlelés fejlődése 54
dr. Gósy Mária: Mondatmegértés hatéves korban: ép észavart folyamatok 62
Gerebenné Várbíró Katalin: A beszédészlelés és beszédmegértés vizsgálatának szerepe a diszlexia-tünetegyüttes feltárásában GMP-teszt segítségével 66
Marosits Istvánné: A diszlexia-veszélyeztetettség jelei az óvodáskorban 69
Csabay Katalin: A készségfejlesztés módszertani lépései a diszlexia-prevenciós foglalkozásokon 72
Vassné dr. Kovács Emőke: Diszlexia-veszélyeztetettek kiszűrésének lehetőségei az Inizan-teszttel 74
Torda Ágnes: Diagnosztikus támpontok az olvasás-írás zavarának vizsgálatában 78
dr. Marton-Dévényi Éva: Alapozó terápia 80
Szebényiné Nagy Éva: Iskolás diszlexiások vizsgálata és az újabb szempontokkal bővült terápia 108
A. Jászó Anna: Az olvasástanítás aktuális problémái, történeti áttekintéssel 122
Demeter Katalin: Adatok az olvasási képesség színvonaláról és fejleszthetőségéről 133
A. Jászó Anna: Nyelvi tudatosság - olvasástanítás - helyesírás 138
Romankovics András: Tűnődések olvasászavarról, gyenge olvasókról tanító(képzés) szemmel 144
dr. Márkus Attila: Számolási zavarok a neuropszichológia szemszögéből 151
dr. Balázs János: Tanulási és magatartási zavarok neurobiológiai megközelítése 164
dr. Köpf Lászlóné: A diszlexiáról - középiskolás fokon 168
Adamikné dr. Jászó Anna - Dr. Gósy Mária: Hagyomány és újítás az olvasástanításban 173
Dr. Janza Károlyné: A gondolkodás fejlesztése 176
Adaminké dr. Jászó Anna: A beszédpercepció fejlettségének szerepe az olvasás-írás elsajátításában és tanításában 181
Lakatos Katalin: A szenzoros integrációs terápia alkalmazása viselkedési zavarok gyermekeknél 190
Kaplonyi Csilla: Hipermotilis gyerekek relaxációs terápiája 194
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem