1.034.828

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Útmutató az Olvasás-írás munkafüzetekhez, a Munkalapok használatához és a felzárkóztató differenciáláshoz

Általános iskolai összevont tanulócsoportok - 1. osztály

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Tankönyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 40 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-176-545-8
Megjegyzés: Tankönyvi szám: 83085.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Mindenfajta tankönyvnek eredendő hibája, hogy egyetlen változatban készül, és így minden tanuló könyvében ugyanaz olvasható. (Takács Etel, 1980) A tankönyvek és munkafüzetek tehát már kötött... Tovább

Előszó

Mindenfajta tankönyvnek eredendő hibája, hogy egyetlen változatban készül, és így minden tanuló könyvében ugyanaz olvasható. (Takács Etel, 1980) A tankönyvek és munkafüzetek tehát már kötött szövegük miatt sem alkalmazkodhatnak maximálisan a különböző körülmények között dolgozó és eltérő színvonalú tanulócsoportok, valamint egyes tanulók pillanatnyi fejlesztési szükségleteihez. Így az első osztályos magyar nyelv és irodalom tanulásához 1978-ban megjelent tankönyvcsalád (Olvasni tanulok, Írni tanulok, Olvasókönyv, Feladatlapok) szöveganyaga és feladatrendszere is csak részben tudja kielégíteni az összevont tanulócsoportban dolgozó elsősök, valamint a heterogén összetételű osztott első osztályok tanulóinak sajátos igényeit. Vissza

Tartalom

Bevezetés5
A munkafüzetek és a munkalapok tartalma, felépítése6
A munkafüzetek és a munkalapok főbb jellemzői6
Olvasás-írás munkafüzet 1. rész7
Olvasás-írás munkafüzet 2. rész9
Munkalapok9
A felzárkóztató differenciálás pedagógiai stratégiája12
A felzárkóztató differenciálás gyakorlati eljárásai15
A differenciált tanulásszervezés hasonlóságai és különbségei az osztott és az összevont osztályú tanulócsoportokban15
A felzárkóztatás szervezeti keretei, munkaformái, eszközei20
A tanító sajátos tevékenysége a differenciált munka során23
A tanítási óra tervezése23
Tevékenység a tanítási órán25
Óraleírások28
1. óraleírás30
2. óraleírás32
3. óraleírás34
4. óraleírás37
Felhasznált és javasolt irodalom40
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv