1.035.176

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing

Marketing - Principles and Strategies/Alapok és stratégiák

Szerző
Szerkesztő
Grafikus

Kiadó: Random House Inc.
Kiadás helye: New York
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 673 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 26 cm x 21 cm
ISBN: 0-394-35191-6
Megjegyzés: Színes fotókkal, ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Napjainkban a marketing világának reagálnia kell a nagy kihívásokra, melyet a telített és szegmentált piacok, a külfölddel folyó verseny, a termékhamisítás veszélyei és a gyors tempójú és folyamatosan változó fogyasztói ízlés okoz. A marketing határai egyre terjeszkednek és már az otthonok, iskolák és kórházak életének résztvevője is és mi is a marketingjárvány hatása alatt vagyunk a reggeli fogmosástól kezdve egészen az éjszakai pizzarendelésig. A marketing egy izgalmas és széleskörű terület az életünkben. A könyv ezt a marketing-felfogást adja át. Tartalmazza az alapvető irányelveket és még többet is. Kiemeli a stratégiai tervezés szükségességét a napjainkban magasan versenyképes globális piacokkal kapcsolatban aktuális példákon bemutatva és igazolva mindkét elvét a cselekvés és a stratégia szintjén a marketing folyamatában. A könyv 7 különálló részből áll.

Tartalom

marketing, stratégia, közgazdaságtan
Marketing - áttekintés3
Marketing menedzsment és stratégiai piactervezés31
A marketingkörnyezet65
Marketingkutatás és marketing információs rendszer101
Profilalkotás és az eladások előrejelzése137
A vásárlói viselkedés megismerése173
Szegmentálás, célmeghatározás és pozícionálás209
A termék tulajdonságai: Árucikkek és szolgáltatások249
Termékmenedzselés stratégiák279
Az árképzés315
Árképzés-stratégiák353
A forgalmazás385
Kiskereskedelem415
Nagykereskedelem és a tényleges elosztás445
Promóció479
Hírdetés509
Személyes eladás és vásárlásösztönzés541
Marketingstratégiák átültetése a munkába575
Ipari marketingstratégiák617
Nemzetközi marketingstratégiák645

Charles D. Schewe

Charles D. Schewe műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Charles D. Schewe könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketing Marketing Marketing

Könyvtári könyv volt. A borító gerince egy részen kissé sérült.

Állapot: Közepes
4.480 Ft
1.790 ,-Ft 60
9 pont kapható
Kosárba
konyv