A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Pedagógiai innováció és a szociálistan hátrányos helyzetű tanulók

Szerző
Fordító
Lektor

Kiadó: Partners Training & Innovatie
Kiadás helye: Rotterdam
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 158 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 15 cm
ISBN: 90-75074-23-9
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Az oktatási fejlesztést és innovációt támogató stratégiák15
Az innováció vagy fejlesztés menedzselése15
Befogadás16
Megvalósítás19
Beolvasztás24
Szervezeti felépítés25
Teamépítés27
Az iskolavezetés fejlesztése27
Konfliktuslevezetés, konfliktuskezelés28
Az általános innovációs feltételek fejlesztése28
Új szervezeti egységek létrehozása29
A CED-stratégia egy fejlesztés szisztematikus levezetésére30
Befogadási szakasz30
Megvalósítási szakasz31
Beolvasztási szakasz32
A CED-stratégia értékelése32
Az innovációk és fejlesztések kidolgozása és terjesztése37
Tanterv kidolgozása szakemberek által37
Tanterv kidolgozása tanárok által39
Melyik a kettő közül?40
Terjesztés41
Függelék az innovációk és fejlesztések kidolgozása és terjesztése című tanulmányhoz45
Az oktatás-fejlesztési és innovációs folyamat résztvevői51
Az innováció fejlesztése52
A helyi hatóságok és az iskolák felett álló bizottságok53
Az iskolaigazgató54
A tanárok56
Összefoglaló táblázat és két összefoglaló modell57
A szociális értelemben hátrányos helyzetű gyermekek oktatása65
Kora gyermekkori oktatási programok (0-6 év)69
Általános iskolai oktatási programok (6-12 év)71
Középiskolai oktatási programok (12-18 év)74
Közösségi oktatási programok75
Integrált programok76
Az oktatási és szociális környezeti tervezet (OSM)77
Siker mindenkinek81
Oktatási elsőbbségi területek (OET)87
A hatékony iskolák problémája89
Néhány konklúzió93
A szocio-emocionális oktatás99
A szocio-emocionális fejlődést ösztönző programok99
A kognitív viselkedéterápia103
Az állampolgári oktatás106
A kritikai gondolkodás109
Szocio-emocionális készségek és attitűdök111
A tartalom, a kritikai gondolkodás és a szocio-emócionális készségek integrálása112
Speciális nevelés Hollandiában: túl sok tanuló115
Hollandiában túl sokan tanulnak speciális oktatási intézményekben115
A speciális oktatásra javasolt diákok117
A megelőzés119
A gyógyítás121
A kormány szervezési és irányítási stratégiája123
Függelék127
A szerzőről155
Tartalomjegyzék157

Prof. dr. Jan H. Slavenburg

Prof. dr. Jan H. Slavenburg műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Prof. dr. Jan H. Slavenburg könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv