A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

1000 kereskedelmi grafika

A feliratoktól a logókig és minden, ami in-store

Fordító

Kiadó: Scolar Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött papírkötés
Oldalszám: 320 oldal
Sorozatcím: Scolar Design
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 23 cm
ISBN: 978-963-9534-76-6
Megjegyzés: A bevezetőn és az utószón kívül más egybefüggő szöveges részt nem tartalmaz. Angol nyelvű utószóval és tartalomjegyzékkel. Színes és fekete-fehér fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

1000 kreatív, ötletes kereskedelmi grafika katalógusa
• A gyűjtemény nemzetközi, innovatív munkákat mutat be
• 1000 grafikai ötlet egy helyen
• A népszerű „1000" sorozat újabb kötete
A kereskedelmi grafikák tervezése során komoly kihívásokkal és kiélezett versennyel kell a tervezőgrafikusoknak szembenézniük. Óriási az elvárás a kreativitást és az eredetiséget illetően, a siker esélye viszont sok vállalkozásnál igen csekély - éppen ezért a jól eltalált marketing és márkaépítés a túlélést jelentheti. Könyvünk különféle cégek arculatának, grafikai megjelenésének tárháza, az innovatív ötletek bőséges választékát nyújtva a designereknek, reklámszakembereknek és cégtulajdonosoknak. Az 1000 márkaarculatot olyan reklám- és nyomtatott anyagok, csomagolások és jelrendszerek testesítik meg, amelyek - könyves hasonlattal élve - a címsor, a központozás vagy épp a lábjegyzet szerepét töltik be a kereskedelem változatos környezetében. A kötet oldalai bővelkednek olyan ötletekben, amelyek... Tovább

Fülszöveg

1000 kreatív, ötletes kereskedelmi grafika katalógusa
• A gyűjtemény nemzetközi, innovatív munkákat mutat be
• 1000 grafikai ötlet egy helyen
• A népszerű „1000" sorozat újabb kötete
A kereskedelmi grafikák tervezése során komoly kihívásokkal és kiélezett versennyel kell a tervezőgrafikusoknak szembenézniük. Óriási az elvárás a kreativitást és az eredetiséget illetően, a siker esélye viszont sok vállalkozásnál igen csekély - éppen ezért a jól eltalált marketing és márkaépítés a túlélést jelentheti. Könyvünk különféle cégek arculatának, grafikai megjelenésének tárháza, az innovatív ötletek bőséges választékát nyújtva a designereknek, reklámszakembereknek és cégtulajdonosoknak. Az 1000 márkaarculatot olyan reklám- és nyomtatott anyagok, csomagolások és jelrendszerek testesítik meg, amelyek - könyves hasonlattal élve - a címsor, a központozás vagy épp a lábjegyzet szerepét töltik be a kereskedelem változatos környezetében. A kötet oldalai bővelkednek olyan ötletekben, amelyek kiválóan hasznosíthatók promóciók, feliratok, címkék, hirdetések, szórólapok, táskák, lógók vagy épp ajándéktárgyak és szóróanyagok tervezésekor. Vissza

Tartalom

Bevezető 9
Introduction
Arculat 10
Brand Identity
0001-0120. kép
Nyomtatott anyagok 44
Printed Material
0121-0440. kép
Reklámanyagok 134
Promotional
0441-0540. kép
Csomagolás 162
Packaging
0541-0695. kép
Portálok, boltbelsők 206
Environments
0696-0845. kép
Táblák, jelek, feliratok 248
Signage
0846-0960. kép
Kapcsolódási pontok 282
Touchpoints
0961-1000. kép
Alkotók jegyzéke 296
Directory & Index
A szerzőről 320
About the Author
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv