1.035.111

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A mérés-értékelés gyakorlata a szakiskolákban 2006

Szakiskolai fejlesztési program II. - Mérés-értékelés fejlesztési terület


Kiadó: Nemzeti Szakképzési Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 123 oldal
Sorozatcím: SZAKMA! a XXI. század szakiskolája
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér diagramokkal. CD-melléklet nélkül.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A Szakiskolai Fejlesztési Program második fejlesztési ciklusában (2006-2011) is azzal a tervvel kezdtünk a mérés-értékelési fejlesztési területen a munkához, hogy mindenekelőtt állapítsuk meg és... Tovább

Előszó

A Szakiskolai Fejlesztési Program második fejlesztési ciklusában (2006-2011) is azzal a tervvel kezdtünk a mérés-értékelési fejlesztési területen a munkához, hogy mindenekelőtt állapítsuk meg és rögzítsük mint kiindulópontot a jelenlegi helyzetet, a szakiskolák mérési, értékelési gyakorlatát, hogy aztán a fejlesztési program hosszú évei alatt a közös munkában elért és várhatóan kimutatható változások alapja, kiindulópontja meglegyen. Azaz, egy részletes méréssel, vizsgálattal mutassuk ki, mutassuk be az objektív számokból kirajzolódó képet: innét indultunk.
Hasonlóan az eddigi munkáinkhoz, most is kérdőíves vizsgálatok adatait hasonlítjuk össze, tehát azok a kifogások, amelyek felmerülhetnek (No igen, de ezt „ők mondták" magukról. Mi igaz ebből?), mindegyik adat esetében ugyanolyan joggal kerülhetnek szóba, így és ezért nem is érezzük szükségesnek, hogy most is érveljünk a kérdőíves módszer alkalmazása mellett. Mindemellett természetesen a mostani vizsgálatnak is alapvető célja egy kiindulási helyzet rögzítése volt. A program várható öt éve számos területen kínál feladatokat és lehetőségeket, hogy a hetven intézményben fejlesszük a mérési, értékelési kultúrát, hogy segíthessünk azoknak az eljárásoknak, eszközöknek az alkalmazásában, amelyekre az intézményekben vállalkozó kedv és érdeklődés mutatkozik. Ez egyúttal magyarázza azt is, hogy miért olyan „aprólékos" és „hosszú" a kérdőív, ahogyan több válaszoló a megjegyzésekben szóvá is tette. Tudjuk, úgy tűnhet, azonban nem akartunk kihagyni egyetlen területet sem, amely szóba jöhet, amely színtere lehet valamilyen fejlesztő, módosító tevékenységnek a következő öt év közös munkája során. De ugyanakkor nem csak azt akartuk felmérni csupán, hogy az iskoláknak mire van igényük (ez nem igényelt volna ilyen kimerítő interjúkat), hanem azt is látni akartuk (és szeretnénk folyamatosan figyelni erre), hogy mire van a további munka során befogadási hajlandóság a velünk dolgozó iskolákban. Javaslom, hogy ezekkel a szempontokkal is „felvértezve" olvassák, nézzék és Önök is értékeljék mérésünk eredményeit. Mindazonáltal különösen szeretném a figyelmükbe ajánlani a bőségesen nyújtott mellékleteket a CD-n, azok adatait és számait, nagyon tanulságosak. Vissza

Tartalom

Előszó 4
Bevezető 7
A 2006-os mérés 7
1. A mérőeszköz 7
2. A minta 7
3. A minta megoszlása 12
4. Eredmények 16
5. Összehasonlítások a besoroló adatok szerint 43
6. Összegzés 51
Mellékletek jegyzéke 52

Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv