1.034.801

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Sims 2 - CD-vel

Sims 2: Éjszakák/Sims 2: Egyetem/Sims 2/100%-os részletes guide-ok/Részletes stratégiai tippek/A sztorimód kifejtése/Csalások, trükkök mester fokozaton/Táblázatok, adatok, kimutatások/Az angol és magyar nyelvű játékokhoz is használható!


Kiadó: GAME Press Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 217 oldal
Sorozatcím: Game Master Unofficial Guide
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 18 cm
ISBN: 963-218-163-8
Megjegyzés: CD-melléklettel.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Könyvünkben igyekeztünk egy alapos, az összes részletre kiterjedő leírást nyújtani minden idők egyik legösszetettebb és - e könyv szerzője számára mindenképp - legélvezetesebb játékához, mégpedig... Tovább

Előszó

Könyvünkben igyekeztünk egy alapos, az összes részletre kiterjedő leírást nyújtani minden idők egyik legösszetettebb és - e könyv szerzője számára mindenképp - legélvezetesebb játékához, mégpedig játékos szemszögből. Ez azt jelenti, hogy minden olyan aspektusra rávilágítunk, mely a játék élvezetéhez, előrelendítéséhez, tehát magához „a" játékhoz szükséges, és olyan táblázatokkal segítve azt, melyek könnyen, gyorsan és jól használhatóak. Mindenkinek érdemes végigolvasni a könyvet, még azoknak is, akik már ismerik valamennyire a TS2-t, mert biztos ők is találnak újdonságokat a leírásban, aztán megismerve a játékmechanizmust, az alapelveket, már könnyebben elboldogulnak a mindennapi játék során, melyhez a további segítséget az említett táblázatok jelenthetik.
A könyv négy nagy területtel foglalkozik: a PC-s vonallal, mely jelenleg a TS2 alapjátékot és a két kiegészítő lemezt - Egyetem [University], és Éjszakák [Night Life] - tartalmazza, és az ettől jelentősen eltérő konzolos változatokkal, kitérve mindegyik játékplatform egyedi megoldásaira is. Terveink szerint amint elkészülnek az újabb kiegészítők, jelentkezünk majd egy pótkötettel, melyben megtárgyaljuk azokat is.
A leírást a hivatalos, az Ecobit által forgalmazott magyar nyelvű lemezek alapján készítettem. Mivel gondolom, sokan ezt fogják megvásárolni (az angol nyelvű TS2-őt a forgalmazó díjmentesen kicseréli), az itt alkalmazott (sajnos sok esetben nem a leghelyesebb) magyar megfelelőket tüntetem fel a leírásban, mint elsődleges megnevezés, de mindenhol megadom az eredeti, angol nyelvű kifejezést is, szögletes zárójelben. Vissza

Tartalom

Bevezetés 6
Egy kis történelem: a Sims és szülőatyja, Will Wright 6
Lényeges különbségek a Sims és a Sim2 között 7
I. The Sims 2 8
I.1. A játék alapelve 8
I.2. A játék indítása 8
I.3. Új sim létrehozása 8
I.3.1. A külső formálása 8
I.3.2. Személyiségjegyek 8
I.3.3. Asztrológia 11
I.3.4. Az életcél (aspiráció) 12
I.3.5. Egy kis elemzés: a jellemvonások és aspiráció karriervonzatai 14
I.3.6. Családi kapcsolatok kialakítása 14
I.3.7. Utód létrehozása genetikával 15
I.4. Kezelőfelület és kezelés 16
I.5. A szimuláció 17
I.5.1. Az életcél részleteiben, vágyak és félelmek, jutalmak 17
I.5.2. Szükségletek 20
I.5.3. Jártasságok 25
I.5.4. A személyiség megváltoztatása 27
I.5.5. Testalkat 28
I.5.6. Érdeklődési kör 28
I.5.7. Emlékek 29
I.6. Munkás hétköznapok 30
I.6.1. Esélykártyák 31
I.6.2. Felnőtt állások 31
I.6.3. Tinédzser / nyugdíjas állások 33
I.6.4. Otthon végezhető munkák 35
I.6.5. Karrierjutalmak 36
I.7. Szocializáció és kapcsolatok 37
I.7.1. A szociális interakciók 39
I.7.2. Ismerkedés és kapcsolattartás 42
I.7.3. Vendéglátás 43
I.7.4. Rajongás és szerelem 43
I.7.5. Tiniszerelem: egy komoly kapcsolat 43
I.7.6. Eljegyzés 44
I.7.7. Házasság és élettársi viszony létesítése 44
I.7.8. Összeköltözés 44
I.7.9. Szétköltözés ("csendes válás") 44
I.7.10. Megcsalás, féltékenység 45
I.8. Családi élet - születéstől a halálig 45
I.8.1. Szex és gyereknemzés 45
I.8.2. Örökbefogadás 46
I.8.3. Legényanya 46
I.8.4. Terhesség és szülés 46
I.8.5. Csecsemőkor 46
I.8.6. A totyogó és tanítása 47
I.8.7. Gyerekkor és iskola 48
I.8.8. Kamaszkor 50
I.8.9. A felnőttkor 51
I.8.10. Nyugdíj, öregkor 51
I.8.11. Az öregkori, természetes halál 52
I.8.12. Nem természetes halálokok 52
I.8.13. Szellemek, avagy élet a halál után 53
I.8.14. Könyörgés a kaszáshoz 52
I.9. Közösségi élet 54
I.9.1. Ismerős ismeretlenek (avagy az NPC-k) 54
I.9.2. Egy jól sikerült parti receptje 55
I.9.3. A közösségi helyek 56
I.10. A sztorimód 60
I.10.1. Pleasantview / Szépkellemes 60
I.10.2. Strangetown / Odaát 62
I.10.3. Veronaville / Veronaváros 63
I.11. Házépítési ABC 64
I.11.1. A telek és az első kapavágások 65
I.11.2. A kezelőfelület 65
I.11.3. Terepmunkák 65
I.114. Alapozás 66
I.11.5. Lépcsők és létrafokok 66
I.11.6. Falak és szobák 66
I.11.7. Tetők 66
I.11.8. Nyílászárók 67
I.11.9. A padlók és a falak burkolása 67
I.11.10. Kertépítés 67
I.11.11. Egyebek: medence, kandalló,oszlopok és kerítés 68
I.12. Tárgyak; a katalógus és a vásárlás 68
I.13. Sims, kreatívoknak 70
I.13.1. A letöltött holmik kezelése - mit hová tegyek? 72
I.13.2. Simek és elemek létrehozása - a Body Shop alkalmazás 75
I.13.3. Saját szomszédságok 76
I.13.3. Házépítés: tippek és trükkök 77
I.134. Saját sztorik 78
I.13.5. Filmforgatás 79
II. The Sims 2: Egyetem [University] 80
II.1. A csomag újdonságai 80
II.2. Pár szó a telepítésről 80
II.3. Az első indítás 80
II.4. A három alapvető változás 81
II.4.1. Háztartások létrehozása és összekapcsolása 81
II.4.2. Az aspiráció teteje: az életcél 81
II.4.3. A befolyásrendszer 82
II.5. Az új generáció 84
II.5.1. Felkészülés az egyetemi évekre 84
II.5.2. Az ösztöndíjrendszer 85
II.5.3. A kamaszkor végnapjai, jelentkezés az egyetemre 87
II.6. Az egyetemi évek 87
II.6.1. Szálláslehetőségek 87
II.6.1.1. Beköltözés: magánházak kontra kollégium 87
II.6.1.2. A kollégiumi élet 88
II.6.1.3. Speciális lehetőségek: a görögbetűs házak 89
II.6.14. Speciális lehetőségek: a Titkos Társaság 90
II.6.2. Az egyetemi élet elmélete 90
II.6.3. Az egyetemi élet a gyakorlatban 93
II.64. Pénzkereseti lehetőségek az alma materben 94
II.6.5. Az új NPC-k 95
II.6.6. Bulik: sport- és tógaparti 95
II.6.6. A diplomaosztás, az egyetemi évek lezárása 96
II.7. A diplomás felnőttek élete: új távlatok a karrierekben 96
II.7.1. A diploma és a kitüntetések előnyei az álláskeresésben 96
II.7.2. Az új, diplomás szakmák 97
II.7.3. Az új karrierjutalmak 97
II.8. A szocializálás új lehetőségei 99
II.9. A három főiskolai szomszédság áttekintése 100
II.10. Az Egyetem csomag új tárgyai és az új életcéljutalmak 102
II.10.1. A mindennapi élet eszközei 102
II.10.2. A közösségi helyek új tárgyai 103
II.10.3. Személyes használati tárgyak 104
II.10.4. Az életcéljutalmak 104
II.11. Egyetem, kreatívoknak 104
II.11.1. Az új építési lehetőségek 104
II.11.2. Új egyetemváros létrehozása 104
III. THE SIMS 2: ÉJSZAKÁK [NIGHTUFE] 108
III.1 A csomag újdonságai 108
III.2. Pár szó a telepítésről 109
III.3. Az első indítás és a szórakozónegyed 109
III.3.1 Köztemetők 109
III.3.2. A készen kapott Belváros áttekintése 110
III.4. A sim-készítés nóvumai, az új életcélok 111
III.5. A simek egymásra találnak 111
III.5.1. A vonzódás 112
III.5.2. Érzékeny pontok: a kémia 115
III.6. Ismerkedés, felsőfokon 115
III.1. Randevúk 116
III.6.2. Csoportos kiruccanások 118
III.6.3. Az éttermek világa: játék a játékban 120
III.6.3.1. Érkezés és ültetés 120
III.63.2. Rendelés 120
III.6.3.3. Szocializálás étkezés alatt 121
III.6.3.4. Asztalbontás és fizetés (vagy sem) 122
III.7. A kapcsolatrendszer új szintjei 122
III.7.1. Haragszomrád 122
III.7.2. Rivalizálás 124
III.7.3. Alkalmi barátok 124
III.8. A szocializálás újdonságai 124
III.8.1. Az új NPC-k 125
III.8.2. Az új szociális interakciók 126
III.9. Vámpír 1x1 127
III.10. Az új tárgyak, életcéljutalmak, és az eszköztár 128
III.10.1. Az eszköztár, vagyis a személyes készlet 128
III. 10.2. A vásárlási katalógus újdonságai 129
III.10.3. Az új aspirádós jutalmak 133
III.10.4. Fogyóeszközök személyes használatra 133
III.11. Éjszakák, kreatívoknak 133
III.11.1. Az építési menü újdonságai 133
III.11.2. Új szórakozónegyed létrehozása 134
IV. The Sims 2 - a konzolos verzió 136
IV.1. A játék indítása 136
IV.2. CAS, avagy készíts egy simet 136
IV.2.1. Body [Test] 137
IV.2. Fashion [Módi] 137
IV.2.3. Aspiration [Életcél] 137
IV.2.4. Personality [Személyiség] 139
IV.2.5. Name [Név] 142
IV.2.6. A szálak elvarrása 142
IV.3. A szimuláció 142
IV.3.1 Szükségletek 142
IV.3.2. Jártasságok 145
IV.3.3. Érdeklődési kör 147
IV.3.4. Emlékek 147
IV.4. A mindennapi élet egyéb fontos területei 148
IV.4.1. A főzés új dimenziói 148
IV.4.1.1 A hűtőszekrény 148
IV.4.1.2. Az alapanyagok 149
IV.4.1.3. Az attribútumok, speciális hatású ételek 149
IV.4.1.4. Az étel elkészítése: a "tálca" összeállítása 150
IV.4.1.5. Az étel elkészítése: előkészítés és főzés; az elmélet 151
IV.4.16. Az étel elkészítése: előkészítés és főzés; a gyakorlat 151
IV.4.2. Karrierek, avagy a munkás hétköznapok 152
IV.4.3. Otthon végezhető munkák 153
IV.4.4. Halál, és ami utána jön 153
IV.5. Szocializáció és kapcsolatok 155
IV.5.1 Ismerkedés és kapcsolattartás 155
IV.5.2. Kapcsolati szintek 155
IV.5.3. Az interakciók szintek szerint 157
IV.5.4. Társas élet: lakó- és házastársak 159
IV.5.5. Vendéglátás 160
IV.5.6. Házibuli 160
IV.5.7. Ismeretlen ismerősök: NPC-k a simek szolgálatában 161
IV.6. A szimuláció gyakorlati oldala 161
IV.6.1. Kezelőfelület, beállítások 162
IV.6.2. Az irányítás 162
IV.6.3. Szezám, tárulj! (A lezárt cuccok elérése) 162
IV.6.3.1. A karaktertervezés rejtett cuccai 163
IV.6.3.2. A szakácskönyv titkai 163
IV.6.3.3. A vásárlási katalógus extrái 163
IV.6.6. A katalógus: a fontosabb tárgyakról 163
IV.6.5. Az építkezés 169
IV.7. A sztorimód 170
IV.7.1. Rockwell Acres 170
IV.7.2. Shoreline Trails 171
IV.7.3. Cliffside Retreat 171
IV.7.4. H.M.S. Amore 172
IV.7.5. Sunset Canyon 173
IV.7.6. Tranquility Falls 174
IV.7.7. Alién Crash Site 175
IV.7.8. Biodome 176
Közbevetés 178
IV.7.9. Mesa Gallery (1. jutalompálya) 178
IV.7.10. The Orbit Room (2. jutalompálya) 178
IV.7.11. Jugen House (3. jutalompálya) 179
IV.7.12. Andromeda Arms (4. jutalompálya) 179
V. MELLÉKLETEK: KÓDOK 180
TÁBLÁZATOK 186
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv