kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Nemzeti Tankönyvkiadó Zrt. |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 255 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar Angol Német |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 978-963-19-6012-9 |
| Megjegyzés: | Tankönyvi száma: 42648. Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
| Előszó | 11 |
| Általános kérdések | 15 |
| A magántanítás sajátosságai | 15 |
| Miben más, mint a csoportos oktatás? | 15 |
| Amit a magánórák keretében lehet | 17 |
| A tanár felelőssége | 19 |
| A magántanítás korlátai | 22 |
| Anyanyelvhasználat | 25 |
| Mit tanítunk? | 29 |
| Mi az üzleti nyelv? | 29 |
| Mit tanítunk még? | 32 |
| Kit tanítunk? | 34 |
| Technikai feltételek | 41 |
| Szerződéskötés | 41 |
| Hol és mikor, milyen körülmények között? | 42 |
| A technikai eszközök biztosítása | 46 |
| A könyv kiválasztása | 49 |
| Anyaggyűjtés | 52 |
| Az első óra előtt és az első órán | 55 |
| A tanár feladatai | 55 |
| Feladataink közvetlenül az első óra előtt | 58 |
| Igény- és szintfelmérés | 59 |
| Diákportfoló | 67 |
| Készségfejlesztés | 69 |
| Olvasás | 69 |
| Olvasás és szövegértés a magánórákon | 70 |
| Minden szöveg esetén használható feladatok | 71 |
| Újságok, autentikus anyagok | 74 |
| Hallás utáni értés | 86 |
| A hallás utáni értés a magánórákon | 86 |
| A leggyakoribb hallásértési szituációk | 87 |
| A hallás utáni értés előkészítése | 89 |
| A hallás utáni értés feladatai | 89 |
| Hallás utáni értési feladatok diktálással | 94 |
| Hallás utáni értési feladatok a nyelvvizsgán | 98 |
| Hallás utáni értési feladatok házi feladatként | 99 |
| Írás | 101 |
| Az írás a magánórákán | 102 |
| Az írás részkészségeire irányuló feladatok | 103 |
| Játékos feladatok minden szinten | 104 |
| Irányított szövegalkotás | 106 |
| Önálló szövegalkotás | 108 |
| Nehézségek az íráskor | 112 |
| Beszéd | 119 |
| A beszéd(készség) a magánórákon | 119 |
| Mikro van szükség beszédkészségre? | 121 |
| Feladatok | 122 |
| Közvetítés írásban és szóban | 146 |
| A fordítás | 146 |
| A közvetítés és a tömörítés | 147 |
| A közvetítés és a fordítás a magánórákon | 148 |
| A közvetítés előkészítése | 149 |
| Idegen nyelvű szövegek összefoglalása idegen nyelven | 152 |
| Közvetítés írásban (anyanyelvi célnyelvre) | 153 |
| Közvetítés szóban (célnyelvről anyanyelvre) | 155 |
| Fordítás írásban | 157 |
| Fordítás szóban | 158 |
| Egyéb fontos területek | 159 |
| Nyelvtan | 159 |
| Nyelvtan a magánórákon | 159 |
| Nyelvtankönyv | 160 |
| Magyarázat, új anyag bemutatása | 160 |
| Gyakorlás | 162 |
| Szókincsfejlesztés | 164 |
| Gyakori nehézségek | 169 |
| Szótárhasználat | 170 |
| Egynyelvű vagy kétnyelvű: kicsi, közepes vagy nagy; általános vagy szaknyelvi? | 170 |
| A szótár használata | 171 |
| A szótárhasználat gyakorlása, előkészítése | 173 |
| Hibajavítás | 175 |
| Mi a hiba? | 176 |
| A hibák javítása | 177 |
| Házi feladat | 184 |
| A házi feladat célja | 184 |
| Ha nem készül házi feladat | 187 |
| Feladatok, feladattípusok | 188 |
| További módszertani ötletek | 192 |
| Kártyák | 192 |
| Társasjátékok | 198 |
| Képek | 200 |
| Ábrák, grafikonok, diagramok | 203 |
| Vizsgázunk | 206 |
| A vizsga kiválasztása | 206 |
| Mire készítünk fel? | 207 |
| Visszahatás | 212 |
| Ha már megpróbálta | 213 |
| Függelék | 215 |
| Angol nyelven | 215 |
| Olvasás | 215 |
| Hallás utáni értés | 216 |
| Beszéd | 216 |
| Szótárhasználat | 225 |
| További módszertani ötletek | 225 |
| Német nyelven | 233 |
| Olvasás | 233 |
| Hallás utáni értés | 234 |
| Beszéd | 234 |
| Szótárhasználat | 246 |
| További módszertani ötletek | 247 |
| Irodalomjegyzék | 255 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.