1.031.321

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

2008 Nagy Média Könyv

Szerző
Szerkesztő
Fotózta

Kiadó: Professional Publishing Hungary Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 173 oldal
Sorozatcím: Nagy Média Könyv
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 33 cm x 24 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A Kreatív szaklap kiadója, a Professional Publishing Hungary az idén második alkalommal adja ki a Nagy Média Könyvet, amelyet a hazai médiapiac legátfogóbb katalógusának szán. A kötet tervezésénél és összeállításánál a tavalyihoz hasonlóan idén is az volt a célunk, hogy lehetőséget teremtsünk a magyarországi médiapiac különböző szegmensében szereplő cégeknek arra, hogy megmutassák kiadványaikat és egyéb termékeiket az általuk megcélzott hirdetőknek, ügynökségnek és a nagyközönségnek. A könyv remekül használható tehát térkép gyanánt bárki számára, aki arra kíváncsi, milyen termékekkel vannak jelen a legfontosabb médiacégek a piacon 2009 elején.
A tavalyi kiadványhoz hasonlóan idén is helyet kapott a kötetben egy exkluzív kutatási anyag. A TNS Hungary kutatócég és az Omicom Media Group médiaügynökségi csoport szakemberei által összeállított tanulmány - amelynek részletes eredményei csak ebben a kiadványban olvashatóak - többek között arra kínál választ, hogy a reklámpiac legnagyobb... Tovább

Fülszöveg

A Kreatív szaklap kiadója, a Professional Publishing Hungary az idén második alkalommal adja ki a Nagy Média Könyvet, amelyet a hazai médiapiac legátfogóbb katalógusának szán. A kötet tervezésénél és összeállításánál a tavalyihoz hasonlóan idén is az volt a célunk, hogy lehetőséget teremtsünk a magyarországi médiapiac különböző szegmensében szereplő cégeknek arra, hogy megmutassák kiadványaikat és egyéb termékeiket az általuk megcélzott hirdetőknek, ügynökségnek és a nagyközönségnek. A könyv remekül használható tehát térkép gyanánt bárki számára, aki arra kíváncsi, milyen termékekkel vannak jelen a legfontosabb médiacégek a piacon 2009 elején.
A tavalyi kiadványhoz hasonlóan idén is helyet kapott a kötetben egy exkluzív kutatási anyag. A TNS Hungary kutatócég és az Omicom Media Group médiaügynökségi csoport szakemberei által összeállított tanulmány - amelynek részletes eredményei csak ebben a kiadványban olvashatóak - többek között arra kínál választ, hogy a reklámpiac legnagyobb hirdetőinek vezetői hogyan látják a médiapiaci eszköztár alakulását. Emellett megtudhatjuk belőle azt is, hogy mit gondolnak a piac fontos szereplői a saját és konkurenciájuk szakmai sikereiről, a sikeresség kritériumairól. Vissza

Tartalom

7 Előszó
9 Jövő a jelenben
18 Magazindizájn-verseny eredmények
25 Napilapok
31 Hetilapok
41 Havilapok
65 Időszaki kiadványok
77 Print portfólió
85 Online
101 Online portfólió
105 Rádió
113 Tv
125 Integrált kommunikációs felületek
129 Indoor
133 Indoor-instore
137 Sales house
145 Portfólió
167 Szakmai szövetségek, médiaadatbanki szolgáltatások
171 Indexek

Vándor Ágnes

Vándor Ágnes műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Vándor Ágnes könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
2008 Nagy Média Könyv 2008 Nagy Média Könyv 2008 Nagy Média Könyv
Állapot:
5.980 Ft
2.990 ,-Ft 50
45 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
2008 Nagy Média Könyv 2008 Nagy Média Könyv 2008 Nagy Média Könyv 2008 Nagy Média Könyv
Állapot:
5.980 ,-Ft
90 pont kapható
Kosárba
konyv