| A szerzőről | 5 |
| Előszó | 6 |
| A KI alapvető törvényszerűségei | 9 |
| Az emberi élet | 11 |
| Létezésünk értéke | 14 |
| A tudat és a test egyesítése | 16 |
| A KI alapvető törvényszerűségei | 19 |
| A KI alaptermészete | 19 |
| Pozitív és negatív KI | 21 |
| A tudat és a test egyesítésének négy alapelve | 28 |
| A tudat mozgatja a testet | 28 |
| 1. gyakorlat - Természetesen összekapcsolódó ujjhegyek | 30 |
| 2. gyakorlat - A szétszakíthatatlan kör | 32 |
| 3. gyakorlat - A behajlíthatatlan kar | 33 |
| 4. gyakorlat - Az emberi híd | 35 |
| Összpontosítás az egyetlen pontra | 38 |
| 1. gyakorlat - Tolás a bal vállnál | 39 |
| 2. gyakorlat - Homloki és az alhasi erőközpont összekötése | 40 |
| 3. gyakorlat - Összpontosítás pusztán az alhasi erőközpontra | 41 |
| 4. gyakorlat - Összpontosítás pusztán a homloki erőközpontra | 41 |
| 5. gyakorlat - Ülőhelyzet eleven nyugalomban | 43 |
| 6. gyakorlat - Ülőhelyzet holt nyugalomban | 44 |
| Teljes ellazulás | 45 |
| 1. gyakorlat - Mindkét kéz húzása lefelé | 47 |
| 2. gyakorlat - Ellazulás az egyetlen ponttal illetve anélkül | 47 |
| A súlypont lesüllyesztése | 48 |
| 1. gyakorlat - A nehéz kar | 49 |
| 2. gyakorlat - A megemelhetetlen arc | 50 |
| 3. gyakorlat - A súly levitele a kar legalsó részébe | 51 |
| A ki kiterjesztése | 52 |
| A tudat és a test összehangolása a mindennapi életben | 53 |
| 1. gyakorlat - A behajlíthatatlan kar | 53 |
| 2. gyakorlat - Tolás a csuklónál | 54 |
| 3. gyakorlat - Állás egy lábon | 55 |
| 4. gyakorlat - Állás felemelt karral | 56 |
| 5. gyakorlat - Előrehajlás | 57 |
| 6. gyakorlat - Hátrahajlás | 58 |
| 7. gyakorlat - Támaszkodás | 58 |
| 8. gyakorlat - Evezés | 61 |
| 9. gyakorlat - Tolás hátulról | 63 |
| 10. gyakorlat - Karlengetés | 63 |
| 11. gyakorlat - Irányváltás | 64 |
| Légzőgyakorlatok a KI fejlesztéséhez | 67 |
| Az első ki-fejlesztő légzés | 67 |
| A második ki-fejlesztő légzés | 74 |
| A légzést meghaladó légzés | 76 |
| Az isteni szellem | 78 |
| Az egyetemes szeretet és gondoskodás szelleme | 83 |
| A KI törvényszerűségeinek megfelelő életmód | 85 |
| Ébredés | 87 |
| Alvás | 90 |
| A tudatalatti | 95 |
| Egyszerűség | 104 |
| Táplálkozás | 109 |
| Arcunk, szemünk, beszédünk | 112 |
| Az egység megtartásának elve | 117 |
| A nyugalom és a cselekvés egysége | 126 |
| Szabályok tanulóknak | 128 |
| Nyitottság | 129 |
| Állhatatosság | 131 |
| A technikák és az oktatási módszerek eltérései | 132 |
| Egyszerre legyünk tanulók és oktatók | 134 |
| Szabályok oktatóknak | 135 |
| Együttes fejlődés | 135 |
| Egy oktató legyen szerény | 137 |
| A tanulók az oktató tükrei | 137 |
| Igazságosságot alkalmazzunk erő helyett | 138 |
| A szemlélet teszi az oktatót nem az eltelt idő | 139 |
| Legyen becsületes pártatlan | 141 |
| Az oktatóknak együtt kell működniük | 142 |
| Befejezés | 145 |
| Tizenhárom szabály gyakorlóknak | 147 |