kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Aurum DTP Stúdió |
|---|---|
| Kiadás helye: | Tiszaföldvár |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 390 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 15 cm |
| ISBN: | 963-03-5121-8 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
| Bevezető | 3 |
| Kezelőfelület | 5 |
| A program beállításai | 6 |
| Megjelenítés | 16 |
| Lebegő paletták | 22 |
| Modellezési technikák | 23 |
| Új primitívek | 23 |
| Pyramid | 23 |
| Prism | 24 |
| Torus Knot | 24 |
| ChamferBox | 26 |
| ChamferCyl | 27 |
| OilTank | 27 |
| Capsule | 28 |
| Spindle | 28 |
| L-Ext | 29 |
| C-Ext | 29 |
| Gengon | 30 |
| Összetett objektumok | 31 |
| Scatter | 31 |
| Conform | 39 |
| Connect | 43 |
| ShapeMerge | 47 |
| Építészeti elemek - ajtók | 51 |
| Pivot Door | 51 |
| Sliding Door | 52 |
| BiFold Door | 52 |
| Ajtók paraméterei | 53 |
| Építészeti elemek - ablakok | 56 |
| Awning Window | 57 |
| Casement Window | 58 |
| Fixed Window | 58 |
| Pivoted Window | 59 |
| Projected Window | 60 |
| Sliding | 61 |
| Részecskerendszerek | 63 |
| PArray | 63 |
| Basic Parameters | 64 |
| Particle Generation | 65 |
| Particle Type | 70 |
| Particle Rotation | 76 |
| Object Motion Inheritance | 77 |
| Bubble Motion | 78 |
| Particle Spawn | 79 |
| Load/Save Presets | 83 |
| Super Spray | 84 |
| Basic Parameters | 84 |
| Particle Generation | 86 |
| Particle Type | 90 |
| Blizzard | 94 |
| Basic Parameters | 94 |
| Particle Generation | 95 |
| Particle Cloud | 96 |
| Basic Parameters | 97 |
| Particle Generation | 98 |
| NURBS objektumok | 103 |
| A NURBS objektumok felépítése | 105 |
| NURBS a gyakorlaban | 110 |
| NURBS görbe létrehozása | 110 |
| NURBS felület készítése | 115 |
| NURBS görbék szerkesztése | 116 |
| NURBS pontok létrehozása, szerkesztése | 123 |
| NURBS felületek létrehozása, szerkesztése | 127 |
| NURBS tárgyak animációja | 139 |
| NURBS felületek anyagjellemzői | 141 |
| NURBS paraméterek referenciája | 143 |
| Görbék közvetlen létrehozása | 143 |
| Point Curve | 143 |
| CV Curve | 145 |
| Felületek közvetlen létrehozása | 147 |
| Point Surface | 147 |
| CV Surface | 148 |
| NURBS közvetett létrehozása | 149 |
| NURBS objektumok módosítása | 150 |
| Általános paraméterek | 151 |
| Curve Approximation | 152 |
| Surface Approximation | 153 |
| NURBS Sub-Objectek létrehozása | 157 |
| Pontok létrehozása | 157 |
| Görbék létrehozása | 163 |
| Felületek létrehozása | 169 |
| NURBS Sub-Objectek módosítása, szerkesztése | 175 |
| Point sub-objectek | 175 |
| Curve sub-objectek | 179 |
| Curve CV sub-objectek | 183 |
| Surface sub-objectek | 186 |
| Surface CV sub-objectek | 190 |
| Import sub-objectek | 193 |
| Módosítók | 195 |
| MAX Standard módosítók | 197 |
| Affect Region | 197 |
| Bevel Profile | 199 |
| Cap Holes | 200 |
| Delete Mesh | 201 |
| Delete Spline | 201 |
| Displace | 201 |
| Extrude | 202 |
| Free Form Deform | 202 |
| Face Extrude | 206 |
| Lathe | 207 |
| Lattice | 207 |
| Mesh Select | 210 |
| MeshSmooth | 212 |
| Mirror | 214 |
| NCurve Sel | 214 |
| NSurf Sel | 214 |
| Optimize | 215 |
| Preserve | 215 |
| Spline Select | 217 |
| Tesselate | 217 |
| UVW Xform | 218 |
| MAX Surface módosítók | 219 |
| Camera Map | 219 |
| Smooth | 220 |
| STL-Check | 221 |
| UVW Map | 222 |
| Unwrap UVW | 222 |
| Spline Edit módosítók | 224 |
| Fillet/Chamfer | 224 |
| Trim/Extend | 225 |
| MAX Additional módosítók | 226 |
| Patch Deform | 226 |
| Path Deform | 227 |
| Spherify | 228 |
| Surf Deform | 228 |
| Space Warps módosítók | 229 |
| Camera Map | 229 |
| Map Scaler | 229 |
| Patch Deform | 230 |
| Path Deform | 230 |
| Surf Deform | 230 |
| Térgörbítők | 231 |
| Geometric/Deformable térgörbítők | 232 |
| Bomb | 232 |
| Conform | 233 |
| Displace | 234 |
| FFD | 234 |
| Particle & Dinamics térgörbítők | 235 |
| Displace | 235 |
| Motor | 235 |
| PBomb | 238 |
| PathFollow | 239 |
| Push | 242 |
| SDeflector | 243 |
| UDeflector | 244 |
| Modifier Based térgörbítők | 244 |
| Bend | 245 |
| Noise | 245 |
| Skew | 245 |
| Stretch | 245 |
| Taper | 245 |
| Twist | 245 |
| Dinamika | 247 |
| Bevezetés a dinamikába | 248 |
| Pattogás | 248 |
| Bevezetés a dinamikába | 248 |
| Pattogás | 248 |
| Kuglipálya | 251 |
| Dinamikus rendszeren kívüli mozgások | 253 |
| A dinamika paraméterei | 254 |
| Dinamikus materialok | 254 |
| Dynamics redőny | 254 |
| Timing&Simulation redőny | 257 |
| Edit Object panel | 258 |
| Animáció | 263 |
| Új animációs kiegészítések | 263 |
| Global sávok | 265 |
| Video Post sávok | 266 |
| Track View segédeszközök | 267 |
| Új vezérlők | 268 |
| Attachment vezérlő | 269 |
| Barycentric Morph vezérlő | 271 |
| Color RGB | 272 |
| Link vezérlő | 272 |
| Motion Capture | 273 |
| Motion Capture referencia | 275 |
| On/Off vezérlő | 282 |
| Position XYZ vezérlő | 282 |
| Surface vezérlő | 282 |
| Script vezérlő | 283 |
| Waveform vezérlő | 284 |
| VideoPost | 287 |
| Adobe Premiere Transition Filter | 287 |
| Adobe Premiere Video Filter | 289 |
| Contrast | 289 |
| Lens Effektusok | 290 |
| Lens Effect Flare | 292 |
| Prefs | 295 |
| Glow | 298 |
| Ring | 299 |
| A Sec (Auto Secondary Flares) | 299 |
| M Sec (Manual Secondary Flare) | 300 |
| Rays | 301 |
| Star | 302 |
| Streak | 303 |
| Inferno | 303 |
| Lens Effect Focus | 305 |
| Lens Effect Glow | 306 |
| Properties | 307 |
| Preferences | 308 |
| Gradient | 309 |
| Inferno | 309 |
| Lens Effect Hilight | 310 |
| Geometry | 310 |
| Negative | 311 |
| Starfield | 311 |
| Material Editor | 313 |
| Anyagjellemzők | 315 |
| Raytrace Material | 315 |
| Standard Material | 325 |
| Top/Bottom Material | 326 |
| Mintázatok | 327 |
| Adobe Premiere Plug-In Filter | 328 |
| Cellular | 329 |
| Falloff | 330 |
| Flat Mirror | 332 |
| Output | 333 |
| Particle Age | 333 |
| Particle Mblur | 334 |
| Perlin Marble | 335 |
| Planet | 336 |
| Raytrace | 337 |
| Reflect/Refract | 340 |
| RGB Multiply | 341 |
| Smoke | 341 |
| Speckle | 342 |
| Splat | 342 |
| Stucco | 343 |
| Thin Wall Refract | 343 |
| Vertex Color | 344 |
| Water | 345 |
| Utilities | 347 |
| ASCII Object Output | 347 |
| Asset Manager | 348 |
| Assign Vertex Colors | 350 |
| Camera Match | 351 |
| Collapse | 352 |
| Follow/Bank | 353 |
| IFL Manager | 354 |
| Level of Detail | 355 |
| Link Inheritance | 356 |
| MAX Script | 357 |
| Measure | 357 |
| Motion Capture | 357 |
| Poligon Counter | 359 |
| Rescale World Units | 359 |
| Reset Xform | 360 |
| Strokes | 360 |
| Surface Approximation | 364 |
| Tartalomjegyzék | 365 |
| Tárgymutató | 375 |