| Munkatársak | |
| Bevezetés | |
| Telepítés | |
| A gyakorlat fájljainak lemásolása a CD-ről | |
| Bevezető a számítógépes grafika, a 3D animáció és a 3ds max témakörébe | 1 |
| Célok | 1 |
| Digitális tartalom | 1 |
| 3D számítógépes animáció - Hogyan működik? | 6 |
| Mit csinál a 3ds max? | 6 |
| A 3ds max nyelvezete | 10 |
| Felhasználói felület | 13 |
| Célok | 13 |
| Bevezetés | 13 |
| Felhasználói felület | 13 |
| Nézetablakok mérete és elrendezése | 17 |
| Menüsor | 21 |
| Tabulátor panelek és eszköztárak | 28 |
| Parancspanelek | 31 |
| Párbeszédpanelek | 34 |
| Négyes menü | 35 |
| Állapotterület és parancssor | 37 |
| Kapcsolók | 37 |
| Animáció mód | 37 |
| Idővezérlők | 38 |
| Leporellók | 38 |
| Nézetablak navigációs eszközök | 38 |
| Konklúzió | 39 |
| Munka fájlokkal és objektumokkal | 41 |
| Célok | 41 |
| Bevezetés | 41 |
| Objektumok létrehozása és módosítása | 46 |
| Modifier Stack Display (Módosítóverem) | 53 |
| Objektumkiválasztás | 59 |
| Kiválasztási halmazok, csoportok és rétegek | 61 |
| Konklúzió | 67 |
| Objektumok transzformálása | 69 |
| Célok | 69 |
| Bevezetés | 69 |
| Transzformációk | 69 |
| Objektumok másolása | 76 |
| Objektumraszterek | 80 |
| Koordinátarendszerek | 83 |
| További transzformációs módszerek | 87 |
| Konklúzió | 91 |
| Áttekintés gyakorlat | 93 |
| Célok | 93 |
| Bevezetés | 93 |
| A bohóc létrehozása | 102 |
| A jelenet animálása | 107 |
| Konklúzió | 112 |
| Alapvető animációs technikák és a Track View (Nyomkövető ablak) | 113 |
| Célok | 113 |
| Bevezetés | 113 |
| Kulcsképanimáció | 114 |
| Set Key Filters (Kulcs beállítása szűrők) | 118 |
| Kulcsképek szerkesztése | 118 |
| A Track View (Nyomkövető ablak) használata | 122 |
| Tangent Types (Érintőtípusok) | 130 |
| Euler Rotation Controller (Euler forgatásvezérlő) | 136 |
| Pivots Points (Forgópontok) | 138 |
| Objektumcsatolás | 139 |
| Forward kinematikát használó animáció létrehozása | 141 |
| Konklúzió | 142 |
| Animáció létrehozása és a vezérlőtípusok megváltoztatása | 143 |
| Célok | 143 |
| Bevezetés | 143 |
| Kamerák | 143 |
| Kamerák beállítása | 144 |
| A Path Constraint (Útvonalkényszer) | 151 |
| Path Constraint (Útvonalkényszer) hozzárendelése | 153 |
| A mozgás szüneteltetése egy útvonal mentén | 155 |
| Animációk képszámításai | 159 |
| Konklúzió | 164 |
| Animációs gyakorlat | 165 |
| Célok | 165 |
| Bevezetés | 165 |
| Egyszerű animáció | 165 |
| Animációs módosítók | 167 |
| Hierarchiák létrehozása | 172 |
| Részelemek animálása | 174 |
| Animáció segítők (helpers) | 176 |
| Animációvezérlés | 179 |
| Konklúzió | 180 |
| Formák | 181 |
| Célok | 181 |
| Bevezetés | 181 |
| Spline formák létrehozása | 184 |
| Formák szerkesztése | 191 |
| Az Edit Spline (Spline szerkesztése) módosító | 192 |
| Forma módosítók | 205 |
| Konklúzió | 213 |
| További objektumok és módosítók | 215 |
| Célok | 215 |
| Bevezetés | 215 |
| A módosítók alapjai | 215 |
| A Modifier Stack Display (Módosítóverem) | 216 |
| Néhány módosító | 218 |
| Symmetry Modifier (Szimmetria módosító) | 223 |
| Compound Objects (Összetett objektumok) | 225 |
| Loftok | 231 |
| Loftok szerkesztése | 232 |
| Connect (Összekapcsolt) | 236 |
| Patch Modeling (Folt modellezés) | 239 |
| Konklúzió | 246 |
| Alacsony poligonszámú modellezés | 247 |
| Célok | 247 |
| Bevezetés | 247 |
| Objektumok és alobjektumok | 248 |
| Az alacsony poligonszámú modellezés alapjai | 255 |
| Konklúzió | 290 |
| Bevezetés a Material Editor (Anyagszerkesztő) használatába | 291 |
| Célok | 291 |
| Bevezetés | 291 |
| Material Editor (Anyagszerkesztő) alapok | 291 |
| A Material Editor (Anyagszerkesztő) testreszabása | 297 |
| Basic Material Parameters (Egyszerű anyagparaméterek) | 304 |
| A Standard anyag | 304 |
| Konklúzió | 319 |
| Leképezett anyagminták létrehozása | 321 |
| Célok | 321 |
| Bevezetés | 321 |
| Anyagok | 321 |
| Bitképek és procedurális minták | 322 |
| Mintacsatornák | 324 |
| Anyagok létrehozása | 331 |
| UVW leképezés | 342 |
| Konklúzió | 348 |
| Anyagok gyakorlat | 349 |
| Célok | 349 |
| Bevezetés | 349 |
| Konklúzió | 364 |
| Fényforrások és a Scanline képszámító | 365 |
| Célok | 365 |
| Bevezetés | 365 |
| A fény tulajdonságai | 367 |
| Free (Szabad) és Target (Célkövető) fényforrások | 368 |
| Fényforrás paraméterek | 370 |
| A megvilágítás alapvető fogalmai | 387 |
| Konklúzió | 392 |
| Fejlett megvilágítás | 393 |
| Célok | 393 |
| Bevezetés | 393 |
| Mi is az a globális illumináció? | 393 |
| Light Tracer (Fénykövető)( | 394 |
| Radiosity | 395 |
| Fényforrások | 395 |
| Advanced Lighting Override Material (Fejlett megvilágítást felülvezérlő anyag) | 412 |
| Advanced Lighting Renderers (Fejlett megvilágítás képszámítók) | 412 |
| Konklúzió | 435 |
| Kamerák és képszámítás | 437 |
| Célok | 437 |
| Bevezetés | 437 |
| Kamera alapok | 438 |
| Kameraszög | 438 |
| Lencsék | 440 |
| Mélységélesség | 441 |
| Kamerák létrehozása | 442 |
| Rendering (Képszámítás) | 451 |
| Konklúzió | 469 |
| Jelenet létrehozása gyakorlat | 471 |
| Célok | 471 |
| Bevezetés | 471 |
| A jelenet elemeinek modellezése | 471 |
| Anyagok létrehozása | 473 |
| Radiosity megvilágítás létrehozása | 478 |
| Radiosity használatával képszámított animáció | 484 |
| Fénykövető képszámítás | 486 |
| Konklúzió | 487 |
| Egész napos gyakorlat | 489 |
| Célok | 489 |
| Hogyan tovább? | 490 |
| Konklúzió | 497 |
| Egyéb discreet tréningforrások | 499 |
| Discreet tréningközpontok | 499 |
| Discreet E-learning (E-tanulás) | 499 |
| A Discreet oktató DVD | 499 |