| Kiadó: | Akadémiai Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Vászon |
| Oldalszám: | 343 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-05-2258-6 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal. |
| Bevezető | 7 |
| Az iskolakészültség országos színvonala | |
| Tudás | 19 |
| Anyanyelv | 20 |
| Matematika | 114 |
| Manipulatív gondolkodási műveletek | 138 |
| Írásmozgás-koordináció | 147 |
| Tudásindex | 160 |
| Magatartás | 173 |
| Önkiszolgálás | 174 |
| Feladatviszony | 184 |
| Viszonyulás | 194 |
| Magatartásindex | 206 |
| Az iskolakészültséget befolyásoló tényezők | |
| Adottságok | 217 |
| Nem | 218 |
| Életkor | 223 |
| Érettség | 235 |
| Pszichés jelleg | 256 |
| Fogyatékosság | 262 |
| Környezet | 266 |
| Tárgyi környezet | 267 |
| Család | 275 |
| Óvoda | 311 |
| A tényezők faktoranalízise | 317 |
| Következtetések | 325 |
| Tartalmi konkrétság és az iskolakészültség színvonala | 325 |
| Az iskolakészültség heterogenitása | 326 |
| Populációfejlődés és egyénfejlődés | 327 |
| Polarizálódás | 329 |
| Tünet és specifikusság | 330 |
| Kompenzáció | 331 |
| Prevenció | 332 |
| Homogenizációs szervezés | 333 |
| Differnciáló szervezés | 334 |
| Temporizáció | 334 |
| Inputorientált iskolakezdés | 335 |
| A pedagógiai kutatás néhány sajátossága | 336 |
| Irodalom | 338 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.