1.034.790

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

68 tétel közgazdaságtanból

Közgazdasági alapismeretek és közgazdasági-marketing alapismeretek/Közép- és emelt szint

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Maxim Kiadó
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 280 oldal
Sorozatcím: Készüljünk a kétszintű érettségire!
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-261-031-3
Megjegyzés: Tankönyvi száma: MX-220.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A 68 tétel közgazdaságtanból című kötetünkkel a közép- és emelt szintű érettségire készülőknek kívánunk segítséget nyújtani. Hangsúlyozni szeretnénk, hogy nem egy új tankönyvet készítettünk, hanem... Tovább

Előszó

A 68 tétel közgazdaságtanból című kötetünkkel a közép- és emelt szintű érettségire készülőknek kívánunk segítséget nyújtani. Hangsúlyozni szeretnénk, hogy nem egy új tankönyvet készítettünk, hanem az érettségi felkészüléshez próbáltunk egy vázlatos anyagot összeállítani. A középszintű tételeket (K), az emelt szintűeket (E) betűvel jelöltük, illetve a kidolgozásoknál az emelt szintű részeket kék háttérrel emeltük ki.
A kötet húsz középszintű tételt és 28 emelt szintű témakört tartalmaz közgazdaságtanból, és 20 középszintű és 20 emelt szintű tételt közgazdasági-marketingből. Az egyes tételeknél utaltunk arra, hogy ezeknél a mi a közép-, és mi az emelt szintű követelmény. Több éves vizsgáztatási gyakorlatunk alapján fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy az emelt szintű témakörökből egyes években esetenként egy-egy kimaradhat, illetve egy témakör több tételben is előfordulhat.
Munkánk során nagyban támaszkodtunk a jelenleg forgalomban lévő tankönyvekre, ezekre az irodalomjegyzékben hivatkozunk. Vissza

Tartalom

Előszó 5
Közgazdasági alapismeretek
Módszertani útmutató 6
Közgazdasági-marketing alapismeretek
Módszertani útmutató 9
Közgazdasági alapismeretek 15
I. Alapismeretek és összefüggések 15
II. A fogyasztói magatartás és a kereslet 21
III. A vállalat termelői magatartása és a kínálat 37
IV. Piacszabályozás 58
V. A termelési tényezők piaca 62
VI. Externáliák és a közjavak 80
VII. Makroökonómiai alapismeretek és összefüggések 85
VIII. A makrogazdasági egyensúly 94
IX. A makrokínálati függvény 108
X. Az állam gazdaságpolitikája 115
XI. Külgazdasági kapcsolatok és nemzetgazdasági összefüggések 137
Közgazdasági-marketing alapismeretek 155
I. Marketing alapismeretek 155
II. A piac, a piaci környezet elemzése 161
III. A fogyasztói vásárlói magatartás 167
IV. A célpiaci marketing, piacszegmentálás. A célpiacok kiválasztása 175
V. A marketing információs rendszer 181
VI. A piackutatás fajtái, módszerei 185
VII. A piackutatás felhasználási területei 193
VIII. A termékpolitika, termékfejlesztés 195
IX. Az árpolitika 205
X. Az értékesítéspolitika 210
XI. A kommunikációs politika 219
XII. A marketingkommunikáció eszközrendszere 225
XIII. A reklám fogalma és szerepe 230
XIV. A reklámeszközök és reklámhordozók 237
XV. A Public Relations (PR) 243
XVI. A vásárlásösztönzés (SP), és a személyes eladás (PS) 253
XVII. Az imázs és az egyedi vállalati arculat 260
XVIII. Az egyéb piacbefolyásolási eszközök 267
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv