1.035.111

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A 21. század iskolája

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Nemzeti Tankönyvkiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 224 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-19-6609-1
Megjegyzés: Első kiadás. Színes fotókkal, ábrákkal illusztrálva. Tankönyvi szám: R827.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezető 7
1. Épület 9
1.1 A 21. század iskolájának berendezése (Molnár Gyöngyvér) 9
1.1.1 A falak és a mennyezet színei 10
1.1.2 Fény, megvilágítás 11
1.1.3 Az ablak elsötétíthetősége 12
1.1.4 Bútorzat 12
1.2 Oktatási helyiségek kialakítása (Németh Edit) 15
1.2.1 Általános oktatási egység 16
1.2.2 Az ülés ergonómiája 17
1.2.3 Helyszükséglet 19
1.2.4 Számítógépes oktatási egység 21
1.2.5 Berendezések, eszközök 22
1.2.6 Egy képernyős munkahely beállítása 24
1.2.7 A képernyős munkahelyek megvilágításának speciális kérdései 26
1.3 A fizikai környezet kialakításának ergonómiai szempontjai (Németh Edit) 28
1.3.1 Fizikai környezet tényezői 29
Felhasznált irodalom 40
2. Informatikai infrastruktúra 42
2.1 Multimédia 42
2.1.1 Interaktív tábla használatának oktatás technikai kritériumai (Makó Ferenc) 42
2.1.2 Szavazórendszerek (Molnár Gyöngyvér) 47
2.1.3 Oktatási célú projektorok (Makó Ferenc) 51
2.1.4 Érintőképernyős számítógépek (Molnár Gyöngyvér) 57
2.2 Tanár-diák-szülő kapcsolat támogatása: az átlátható, kliens központú iskola (Hutai László) 62
2.2.1 Digitális napló 62
2.2.2 Jelenlét és közlekedés számon tartása az iskolaépületben 73
2.2.3 Telefon (számla)- kezelés 79
2.3 Pályázati lehetőségek (Simonics István)
2.3.1 Miért pályázzunk? 83
2.3.2 Információk, pályázati felhívások 83
2.3.3 Pályázatok előkészítése és írása 86
2.3.4 Pályázatok megvalósítása és a monitoring szerepe 89
2.3.5 Jelentések, beszámolók készítése 90
2. A CRM az iskolában (Kemény Szilvia, Kovács László) 91
2.4.1 A kommunikáció támogatása 92
2.4.2 Üzleti intelligencia megoldások 94
2.4.3 Veszedelmes viszonyok 96
2.4.4 Életút követés 97
2.4.5 Összegzés 98
Felhasznált irodalom 99
3. Pedagógia 101
3.1 Tartalom 101
3.1.1 Mi a digitális tananyag? (Kárpáti Andrea) 101
3.1.2 Műfajok (Kárpáti Andrea) 103
3.1.3 Tananyag-értékelési szempontok (Kárpáti Andrea) 111
3.1.4 Tananyag-adatbázisok (Kárpáti Andrea és Tímár Sára) 112
3.1.5 A tartalom tervezésének és kivitelezésének pedagógiai és pszichológiai szempontjai (Simonics István) 119
3.2 Módszerek 130
3.2.1 Csoportmódszerek (Kárpáti Andrea, Molnár Gyöngyvér, Molnár Pál) 130
3.2.2 Online kommunikáció (Szabó Vince) 152
3.2.3 Az egyéni tanulás támogatása (Kárpáti Andrea) 157
3.2.4 Előadói technikák (Tóth Péter, Cséfalvay Miklós, Pethő Balázs, Makó Ferenc) 170
3.2.5 Webes közösség (Kárpáti Andrea) 192
3.3 Értékek és értékelés 200
3.3.1 Értékelés-számítógép alapú tesztelés, online tesztkörnyezet, adaptív tesztelés (Molnár Gyöngyvér) 200
3.3.2 A jövő iskolájának pszichés komfortja (Suplicz Sándor) 212
Felhasznált irodalom 221
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A 21. század iskolája A 21. század iskolája

Könyvtári könyv volt.

Állapot: Közepes
2.840 Ft
2.270 ,-Ft 20
18 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
A 21. század iskolája A 21. század iskolája
Állapot:
2.840 ,-Ft
23 pont kapható
Kosárba
konyv