kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Országos Közoktatási Intézet |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 146 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-682-538-6 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
| I. rész | |
| Előszó | 7 |
| Egy új iskolatípus a tömegoktatás szolgálatában | 8 |
| 1989 és ami utána történt | 10 |
| A rendszerváltás évei (1989/90) és az azt követő évtized | 12 |
| Miért kellett reforrmálni? | 14 |
| Tantervi koncepciók | 15 |
| 2001- a kerettantervek bevezetése | 22 |
| A kerettantervek bevezetését követő kutatás | 25 |
| Az iskolák térbeli elhelyezkedése | 31 |
| II. rész | |
| Fenntartók és iskoláik | 41 |
| Változások a tantárgyi struktúrában | 44 |
| Az alapozó szakasz (1-4. évfolyam) | 44 |
| A felső tagozat (5-8. évfolyam) | 45 |
| A felnőttek középiskolái | 49 |
| Esélyteremtés a felnőttoktatásban | 53 |
| A lemorzsolódást megelőző (tanulást támogató) iskolai eszközök | 56 |
| Pedagógusok a felnőttoktatásban | 57 |
| Intézményi szintű innovációk és a pedagógusok | 67 |
| Az iskolák teljesítménye | 71 |
| A felnőttek általános iskolái | 72 |
| A felnőttek középiskolái | 73 |
| A tanulás tere | 74 |
| Milyen eszközöket használnak a pedagógusok? | 76 |
| A kerettantervek ahtása az iskola pedagógiai jellegű tevékenységére | 79 |
| Tartalmi változások | 83 |
| A modultantárgyak kérdése | 84 |
| A kerettantervek bevezetésében közreműködő szereplők az iskolában | 89 |
| Viták a tantestületen belül | 92 |
| Hogyan tovább? | 95 |
| Befejezés | 97 |
| Függelék | |
| A felnőttek iskolái - Interjú Bátyai Lászlóval | 105 |
| Európa Angyalföldön - Interjú Forrai Regével | 111 |
| Felhasznált irodalom | 117 |
| Jegyzetek | 119 |