kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 341 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | A könyv 450 példányban jelent meg. 24 fekete-fehér ábrával illusztrálva. Tankönyvi szám: J2-502. Kézirat. |
| Bevezetés | 5 |
| A felnőttnevelés, népművelés, mint fejlesztőszervező folyamat alapvető sajátosságai | 9 |
| G. Enckevort: (Hollandia): Új tudomány az andragolgógia | 11 |
| F. Pöggeler: (Német Szöv. Közt.): Az ifjúsági és felnőttképzés fő különbségei | 25 |
| C. A. Werner: (Nyugat-Berlin): A felnőttoktatás szabályai | 30 |
| Je. N. Medinszkij: (Szovjetunió): Az iskolánkívüli képzés szervezésének elvei | 35 |
| A felnőtt pszichikus sajátosságai | 43 |
| H. Thomae: (Nyugat-Berlin): A szakaszos fejlődés problémái a felnőttkorban | 45 |
| B. Samolovcev: (Jugoszlávia): A felnőttek szenzomotorikus, intellektuális és érzelmi sajátossgáai | 52 |
| M. Siemienski: (Lengyelország): A felnőttkorú ember művelésének lehetőségei | 66 |
| W. Szewczuk: (Lengyelország): A felnőtt fejlődésének lehetőségei és a felnőttkori pszichikus sajátosságok | 71 |
| A. Jurovszky: (Csehszlovákia): A kulturális magatartás | 83 |
| M. Moers: (Német Szöv. Közt.): A felnőttképzés gyümölcsöző volta az egyes felnőttkori szakaszokban | 88 |
| Az andragógia didaktikai kérdései | 95 |
| K. Sosnicki: (Lengyelország): A tanulás elmélete | 97 |
| L. P. Bradford: (Anglia): A tanulás-tanítás cserefolyamata | 110 |
| A. K. Busja, E. P. Tonkonogaja: (Szovjetunió): Az általános fogalmak és a törvények elsíjátítása | 121 |
| A tanulók élettapasztalatainak hatása a tudományos fogalmak elsajátítására | 121 |
| A konkrét fogalmak elsajátításának sajátosságai | 130 |
| Az általános fogalmak elsajátításának sajátosságai | 135 |
| A tudomány törvényeinek elsajátítása | 150 |
| M. S. Knowles: (USA): A felnőttek tanításának, tanulásának anyaga, alapelvei és módszerei | 165 |
| F. Urbanczik: (Lengyelország): A felnőttoktatás alapelveiből | 182 |
| A tanuló felnőtt tudatos viszonya az ismeretanyaghoz és a képzési folyamathoz | 182 |
| Az aktivitás, önállóság és alkotószellem a felnőttoktatásban | 184 |
| B. L. Thorndike: (USA): A felnőttek érdeklődésének irányítása | 190 |
| G. Bousquié: (Franciaország): A meggyőzés technikája | 197 |
| F. Föggeler: (Német Szöv. Közt.): Magántanulás, önképzés | 215 |
| A művelődési anyagok recepciójának mérése (a felnőttnevelés és népművelés hatása, eredményessége) | 231 |
| F. Urbanczyk: (Lengyelország): A kultura-terjesztés folyamatának lélektani oldala | 233 |
| W. Szewczuk: (Lengyelország): A művelődési anyagok recepciója | 240 |
| W. Szewczuk (Lengyelország): A művelődési tartalom befogadását jelző tényezők felnőtt embereknél | 262 |
| J. Migne: (Franciaország): Az ismeretkritikai akadályok szerepe a felnőttek megismerő tevékenységében | 269 |
| J. Migne (Franciaország): A természettudományos ismeretek képzetének fogalma és szerepe a felnőttoktatásban | 285 |
| F. Urbanczyk: (Lengyelország): A felnőttoktatás és a népművelési munka eredményeinek mérése | 307 |
| A. Suffert: (Franciaország): Parasztok és munkások reakciója a televízióra és más közlésmódokra | 315 |
| A televízió, a többi közlésmódok és a kultúrális fejlődés | 315 |
| A parasztok és munkások reakciója a francia televízió műsoraira és azok megértési szintje | 331 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.