kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Egri Tanárképző Főiskola |
|---|---|
| Kiadás helye: | Eger |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Tűzött kötés |
| Oldalszám: | 122 oldal |
| Sorozatcím: | Felsőoktatási pedagógiai-metodikai sorozat |
| Kötetszám: | 1 |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Néhány fekete-fehér fotóval és ábrával illusztrálva. |
| Az ülésszak megnyitója | |
| Dr. Szántó Imre: Megnyitó | 5 |
| Előadások: | |
| Dr. Somos Lajos: A gyakorlatok és szemináriumok helye, szerepe és jelentősége a főiskolai tanárképzésben | 9 |
| Dr. Bakos József: Az előadások és gyakorlatok kapcsolata (viszonya) a főiskolai oktatásban | 17 |
| Dr. Berencz János: Az önállóságra és aktivitásra nevelés a főiskolai szeminárumokon és gyakorlatokon | 22 |
| Korreferátumok | |
| Dr. Szokodi József: Mennyiben segítik a marxizmus-leninizmus szemináriumai a hallgatók felkészítését a gyakorlati tanításokra a világnézeti nevelés szempontjából | 39 |
| Dr. Csicsay József: Az elmélet és gyakorlat követelményének összhangja hogyan tükröződik a fiatal általános iskolai tanárok nevelő-oktató munkájában | 41 |
| Sipos István: Az 5+1 oktatási rendszer keretében végzett gyakorlatok mennyiben járulnak hozzá a tanulók önállóságának megalapozásához | 44 |
| Ködöböcz József: A területi szakmai gyakorlat a korszerű tanítóképzés szolgálatában | 47 |
| Mikus László: A gyakorló iskolai szakcsoportvezetők feladatai a főiskolai hallgatók hivatástudatának alakításában | 51 |
| Bély Miklós: Egy testnevelési gyakorló tanítási óra elemzése. Magnetofon felvételről | 56 |
| Abkarovits Endre: Az ifjúsági irodalom tanításának néhány problémája, különös tekintettel a szemináriumi gyakorlatokra | 59 |
| Annási Ferenc: A történelmi szemináriumokon feldolgozott alapvető források és tanulmányok szerepe a reproduktív képzelet kialakításában | 64 |
| Kocsis Károly: A főiskolai orosz nyelvi gyakorlatokon folyó képzés korszerűsítésének kérdéséhez | 67 |
| Nagy Ferenc: A helyes gondolkodásra nevelés a matematikai gyakorlatokon | 72 |
| Dr. Mátrai Tibor-Márkus Jenő-Szabó Lajos: Fizikai gyakorlataink szerepe az általános iskolai tanulókísérletekre való előkészítés szempontjából | 78 |
| Somos János: A műszaki gyakorlatok vezetésének módszertani kérdései | 81 |
| Szűcs László: A kémiai gyakorlatok szerepe a főiskolai hallgatók felkészítésében az általános iskolai kísérletező kémiai oktatásra | 90 |
| Dr. Istók Barnabás-Sándor Ferenc-Bartik Károly: A főiskolai és az általános iskolai mezőgazdasági gyakorlati oktatás feladata, helyzete, lehetőségei a munkára nevelés szempontjából | 93 |
| Dr. Bende Sándor-Vágás Endre: A bonctani és élettani gyakorlatok formai és tartalmai vezetése a tanári munka szempontjából | 98 |
| Dr. Pócs Tamás: A növénytani terepgyakorlatok az élővilág és környezet egységes szemléletének kialakítása szolgálatában | 102 |
| Dr. Udvarhelyi Károly: A földrajzi gyakorlatok szerepe a szemléltető rajzolás készségének kialakításában | 104 |
| Dr. Futó József: A földrajzi terepgyakorlatok néhány szakmai és pedagógiai kérdése | 114 |
| Dr. Baskai Ernőné: A művészettörténeti gyakorlatokról | 117 |
| Dr. Bakos József: Összefoglalás és értékelés | 119 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.