| Előszó a magyar kiadáshoz | 2 |
| A szerző bevezetője | 7 |
| Előszó | 8 |
| Jelölések | 10 |
| A gépkocsikerék gördülése | 17 |
| A gépkocsikerék sugara | 17 |
| A gépkocsikerék gördülése oldalerők fellépte nélkül | 20 |
| A gépkocsikerék gördülése oldalerők esetén | 26 |
| A gépkocsikerék gördülőellenállási tényezőjének meghatározása | 32 |
| A gépkocsikerék és az út közötti tapadás tényezőjének meghatározása | 38 |
| Szilárd úton mozgó gépkocsinál fellépő erők és reakcióerők | 47 |
| A gépkocsi mozgásellenállása | 47 |
| A gépkocsikerekekre ható tangencionális reakcióerők meghatározása | 51 |
| A gépkocsi hátsó és mellső tengelyén fellépő oldalirányú reakcióerők nagyságának meghatározása | 57 |
| A gépkocsi hátsó és mellső tengelyén fellépő összesített radiális reakcióerők meghatározása | 68 |
| A gépkocsi kerekein fellépő radiális reakcióerők meghatározása | 83 |
| A gépkocsivontatás dinamikája | 99 |
| A gépkocsi vontatási egyensúlya | 99 |
| A gépkocsi teljesítmény-egyensúlya | 101 |
| A gépkocsi mozgásdiagramja | 104 |
| A gépkocsi vontatási vagy dinamikai karakterisztikája | 109 |
| A gépkocsi dinamikai vagy vontatási karakterisztikájának kísérleti megállapítása | 112 |
| A gépkocsi dinamikai karakterisztikájának fő elemei | 116 |
| A gépkocsi dinamikai karakterisztikája különböző terhelésénél és pótkocsi vontatás esetén | 118 |
| A különböző áttételekkel és sebességgel legyőzhető legnagyobb emelékedés meghatározása | 121 |
| A gyorsulás, a gépkocsi gyorsítási idejének és útjának meghatározása | 123 |
| A gépkocsi gyorsulási idejének és útjának kísérleti meghatározása | 133 |
| A főhajtómű áttételi viszonyszámának a gépkocsi vontatási tulajdonságaira gyakorolt befolyása | 140 |
| A motorkarakterisztika alakjának a gépkocsi vontatási tulajdonságaira gyakorolt hatása | 148 |
| A sebességváltó fokozatainak és azok áttételi viszonyainak hatása a gépkocsi vontatási tulajdonságaira | 150 |
| A hidraulikus tengelykapcsoló befolyása a gépkocsi dinamikai vagy vontatási tulajdonságaira | 160 |
| A gépkocsi önsúlyának és a légellenállás tényezőjének hatása a vontatási tulajdonságokra | 161 |
| A gépkocsi vonóerő számítása | 165 |
| A gépkocsi fékezése | 175 |
| Szovjet gépkocsik vontatási, illetve dinamikai tulajdonságai | 189 |
| A gépkocsi kormányzása | 195 |
| A gépkocsi kormányozhatóságát befolyásoló főtényezők | 195 |
| A kerekek oldalirányú rugalmasságának a gépkocsi haladására gyakorolt befolyásolása | 196 |
| A kerekek oldalirányú rugalmasságának hatása a kanyarban haladó gépkocsi kormányzására | 205 |
| Az oldalszél befolyásolása a gépkocsi kormányozhatóságára | 218 |
| Az út oldalirányú lejtésének befolyása a gépkocsi kormányozhatóságára | 223 |
| A kormányzott kerekek stabilizációja | 225 |
| A gépkocsi farolás elleni stabilitása | 233 |
| A gépkocsi farolás elleni stabilitásának kritériuma | 233 |
| Merev kerekű gépkocsik stabilitása | 234 |
| A kerekek oldaloirányú rugalmasságának a gépkocsi farolás elleni stablilizására gyakorolt hatása | 257 |
| Az út oldalirányú lejtésének a gépkocsi farolás elleni stabilitására gyakorolt befolyása | 268 |
| A szovjet gépkocsik kormányozhatóságának javítása és farolás elleni stabilitásának növelése | 274 |
| A gépkocsi sima mozgása | 277 |
| A gépkocsi kényelmes használhatóságára jellemző főtényezők | 277 |
| A csak egy irányban szabad mozgású tömeg lengése | 278 |
| A csak egy irányban mozgatható tömeg lengése súrlódás esetén | 281 |
| A gépkocsi sima mozgását kiértékelő mérőszámok | 284 |
| A gépkocsinak mint két irányban szabadon mozgó rendszernek lengése | 287 |
| A gépkocsi felfüggesztésének kísérleti vizsgálata | 299 |
| A kocsiszekrény keresztirányú rezgéseinek kiegyensúlyozása | 300 |
| A gépkocsi terepjáróképessége | 305 |
| A gépkocsi jó terepjáróképességének fontosabb feltételei | 305 |
| A gépkocsi terepjáróképessége kemény burkolatú utakon | 305 |
| A gépkocsi talajjáróképessége | 309 |
| A gépkocsi irányváltoztató képessége | 313 |
| A vízen át való közlekedésre alkalmas gépkocsi | 313 |
| A differenciálmű nélküli gépkocsi szerkezetében fellépő káros teljesítmény | 315 |
| A gépkocsi gazdaságos tüzelőanyag fogyasztása | 327 |
| A gépkocsimotor gazdaságossága | 327 |
| A gépkocsimotor gazdaságossági karakterisztikája | 330 |
| A gépkocsi gazdaságossági karakterisztikája | 336 |
| A gépkocsi gazdaságossági karakterisztikájának megszerkesztése kocsifékpadi vizsgálat eredményei útján | 339 |
| A gépkocsi dinamikai tulajdonságainak a gazdaságosságra gyakorolt befolyása | 342 |
| A gépkocsi gazdaságossága változó üzemi viszonyok között | 344 |
| A gépkocsi gazdaságosságának növelésére szolgáló módszerek | 348 |
| Irodalom | 366 |