kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Zrínyi Katonai Könyv- és Lapkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött keménykötés |
| Oldalszám: | 406 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 15 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal illusztrált. |
| Milliók szerelme | 5 |
| Kocsik ló nélkül | 10 |
| Tüzérek, kurtizánok és gőzkocsik | 12 |
| A nehéz gőzjárművek kora | 17 |
| Gőzautók | 26 |
| A motor születése | 31 |
| A belsőégésű gép | 31 |
| A lőporgép | 31 |
| A terpentinmotor | 33 |
| Gyantamotor | 34 |
| A hőlégmotor | 35 |
| Az első gázgépek | 35 |
| Lenoir | 38 |
| Az Otto-motor | 44 |
| August Nicolaus Otto | 44 |
| Újból az atmoszferikus motor kezd dolgozni | 49 |
| A gázmotor bemutatkozik | 53 |
| A négyütemű motor | 58 |
| Egy magános óriás | 66 |
| Az automobilizálás ős- és hőskora | 69 |
| Daimler és Maybach | 69 |
| A motorkerékpár | 74 |
| A benzines hintó | 76 |
| A motorkocsit megismerik | 79 |
| A katonák érdeklődnek | 87 |
| Benz | 96 |
| De Dion, a bolond gróf | 110 |
| Autóklubok alakulnak | 117 |
| A Gordon-Bennet versenyek | 124 |
| Bon allumage, jó gyújtást | 129 |
| A Mercedes kocsi | 137 |
| A nizzai hét | 143 |
| Magyarok | 147 |
| Csonka János | 157 |
| A technikai fejlődés útja | 168 |
| Autókavalkád | 184 |
| Olaszok | 184 |
| Pekingtől Párizsig automobilon | 190 |
| Egy másik keleti utazás | 195 |
| Az Alfa Romeo | 197 |
| A Lancia | 198 |
| Az olasz karosszéria | 200 |
| Az angolok | 203 |
| Austin | 207 |
| A Rolls & Royce | 210 |
| Az angol-Daimler | 217 |
| Morris, Rover, Huber és mások | 221 |
| A franciák | 225 |
| A Renault | 226 |
| Renault expedíciók | 230 |
| A Citroën | 230 |
| A Simca | 234 |
| A gépkocsiipar kezdetei Oroszországban | 236 |
| Amerika | 238 |
| Az elindulás évei | 241 |
| A tragacskirály | 247 |
| A General Motors | 259 |
| Amerikai autók az első világháborúban | 265 |
| Néhány amerikai autómárka | 267 |
| A Jeep | 267 |
| A Buick | 270 |
| Cadillac | 271 |
| Chevrolet | 273 |
| Chrysler | 274 |
| Dodge | 275 |
| Hudson-Essex | 276 |
| Lincoln | 276 |
| Packard | 278 |
| Pontiac | 278 |
| Studebaker | 280 |
| Willys | 280 |
| Duesemberg | 281 |
| Egy kellemetlen könyv | 282 |
| Néhány európai autómárka | 287 |
| Horch | 287 |
| DKW | 289 |
| A Tatra | 290 |
| Laurin & Clement, Skoda | 295 |
| Hollandok, nagy gyár, kicsiny ország | 296 |
| A svédek | 297 |
| Ferdinand Porsche és a Wolkswagen story | 302 |
| Opel | 317 |
| A szocialista autóipar | 322 |
| A szovet autóipar | 322 |
| Csehszlovákia | 330 |
| NDK | 330 |
| A lengyelek | 335 |
| Bulgária és Románia | 335 |
| A Diesel-motor | 338 |
| Motor a hadseregben | 346 |
| Vontatók | 346 |
| A generátorvonat | 359 |
| Terepjáró gépkocsik | 364 |
| Milyen a korszerű terepjáró? | 370 |
| A Rába Botond | 376 |
| A páncélautók | 379 |
| Reka | 394 |
| A dugattyúmúzeum | 397 |
| Hogyan nevezték az autót régen? | 398 |
| Autók a szélcsatornában | 399 |
| A - nem nagyon távoli - jövő útja | 400 |
| Harc a másodpercekért | 404 |
| A holdautó | 408 |