kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | MR Komplex Nyomdaipari Kft. |
|---|---|
| Kiadás helye: | |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 211 oldal |
| Sorozatcím: | A közoktatás-vezetés időszerű kérdései |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 23 cm x 16 cm |
| ISBN: | 963-9213-01-2 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal illusztrálva. |
| Petró András: Köszönet a szerzőknek | 7 |
| Nádai Miklósné: Az empátia szerepe a vezetésben | 9 |
| Bevezető | 11 |
| Empátia a formális emberi kapcsolatokban | 13 |
| A vezetői empátia sajátosságai | 17 |
| Az empátia gátjai | 21 |
| A vezető énattribúciós viselkedésnek csapdái | 23 |
| Társas befolyásolás a vezetésben | 26 |
| Az empátia szerepe a közösségfejlesztésben | 31 |
| Szintézis | 33 |
| Irodalomjegyzék | 34 |
| Formanek Tamás: A halmozottan sérültek oktatás az ezredforduló Magyarországán | 35 |
| Bevezető gondolatok | 37 |
| Történelmi előzmények | 40 |
| Törvényi háttér | 43 |
| Kik a halmozottan sérültek? | 47 |
| Az intézményrendszer | 56 |
| Gyakorlati megvalósulás egy intézményben | 59 |
| Összefoglaló gondolatok | 63 |
| Felhasznált forrásmunkák | 64 |
| Fehérné Dunai-Kovács Erika: Mernek-e álmodni a kistelepülések iskolái? - Egy nyolcadikosok között végzett vizsgálat eredményeiről - | 65 |
| A témaválasztás indoklása | 67 |
| A vizsgált települések jellemzői | 76 |
| Kiskunmajsa | |
| Szank | |
| Jászszentlászló | |
| Helyzetelemzés | 81 |
| A szülők iskolai végzettsége szerinti megoszlás | 82 |
| A szülők foglalkozása szerinti megoszlás | 87 |
| A szülők foglalkozása és a gyermekek továbbtanulási irányultsága | 89 |
| Összegzés | 95 |
| Irodalom | 97 |
| Kovács Lászlóné: A cigánytanulók felzárkóztatása Kiskunhalason | 99 |
| Bevezetés, amely egyúttal rövid összefoglalása is | 101 |
| A cigányság helyzete térségünkben | 107 |
| A cigány gyerekek nevelése Kiskunhalas intézményeiben | 111 |
| Cigány tanulók a Felsővárosi Általános Iskolában | 113 |
| Az Irányi Dániel Tagozat története | 122 |
| Befejezésül a ránk váró feladatokról | 131 |
| Felhasznált szakirodalom | 134 |
| Halasi Márta: Pedagógiai kísérletek a Kállói II. Rákóczi Ferenc Általános Iskolában | 135 |
| Bevezető | 137 |
| Cigánykérdés Magyarországon - politikaiirányelvek 1945-től napjainkig | 139 |
| A cigányság és az iskola viszonya | 147 |
| A kállói romákról | 151 |
| Pedagógiai kísérletek iskolánkban | 156 |
| Az iskola helyi nevelési és oktatási programja | 160 |
| Irodalomjegyzék | 164 |
| Antóni Judit: Jelentés a Tiszabői Általános Iskolából | 165 |
| - Iskolánk táradalmi környezete meghatározza oktatási-nevelési feladatainkat - | |
| Bevezetés | 167 |
| Tiszabő bemutatása, történeti áttekintése | 169 |
| Településünk mai helyzete | 173 |
| Tiszabő Község Önkormányzata | 183 |
| Iskolánk tárgyi és személyi feltételei | 190 |
| Milyen családi körülmények közül kerülnek ki tanítványaink? | 197 |
| Hosszú távú elképzeléseink | 199 |
| Várható eredmények | 204 |
| Összegzés | 206 |
| Irodalomjegyzék | 207 |
| A szerzők szakmai életútja | 209 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.