| Kiadó: | Vasúti Tudományos Kutató Intézet |
|---|---|
| Kiadás helye: | Szeged |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Tűzött kötés |
| Oldalszám: | 90 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 28 cm x 21 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrált. |
| Összefoglaló | 1 |
| Az iránypontrendszer továbbfejlesztése | 5 |
| A kocsiáramlatok számrendszer alapján történő irányítása | 5 |
| A korszerű irányításról | 5 |
| Az iránypontrendszer felhasználásának a lehetőségei a korszerű irányítási rendszer keretében | 5 |
| A vonali irányszámrendszer | 7 |
| Az iránypontrendszer lehetőségeinek felhasználása a tolatótehervonatok rendezésénél | 18 |
| A kérdésről általában | 18 |
| A naponkénti közlekedésre kijelölt vonatok | 19 |
| A vonatok csoportmennyiségének és azok gyakoriságának a meghatározása | 20 |
| A rendezés javasolt sémái | 26 |
| A rendezés sémái a vonali irányszámrendszerben | 57 |
| A kocsitartózkodás egyes elemeinek vizsgálata | 59 |
| A kocsitartózkodást befolyásoló érkező-induló kocsimennyiség eloszlása és az állomástípusok közti összefüggés vizsgálata | 59 |
| Az állomások kocsiforgalma időbeli változásának a vizsgálata | 68 |
| A kocsigyűjtési idő alakulása | 72 |
| A kocsigyűjtési időről általában | 72 |
| A kocsgyűjtés új értékelési módszere | 80 |