1.031.459

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A kiválóság hat alapelve

Piacvezető, fejlődő, fenntartható középvállalatok építése

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor

Kiadó: Avex Zrt.
Kiadás helye: Százhalombatta
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 269 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-96-3080-933-7
Megjegyzés: Színes illusztrációkkal, táblázatokkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


Ez a könyv nem mindenkinek, hanem olyan kis- és középvállalkozásoknak szól, amelyek jellemzően 20-200 embert alkalmaznak, megtalálhatók a nagy- és kisvárosokban egyaránt. Sokszor nem is ismerik őket a tevékenységi helyükön kívül, de ők alkotják együtt a gazdaság gerincét. A Hat Alapelv módszertanát kifejezetten az ilyen vállalatok vezetőire szabtuk. Egyszerűen megérthető, átvehető, alkalmazható stratégiát dolgoztunk ki, amely-lyel kikövezzük a növekedés útját a kisvállalkozások előtt.
A kis- és középvállalkozásoknak sokszor ugyanazokkal a kihívásokkal kell szembenézniük, mint a nagyoknak. Ráadásul még a szervezetet is fejleszteni kell, követni a technológia folyamatos változását és szemmel tartani a versenytársakat; ahogy mondani szokás, „mindezt most és azonnal".
Ez a könyv azoknak a kis- és középvállalkozásoknak szól, akiknek ismerősek az Imént felsorolt kihívások, de a legyőzésükre nincs sok embert foglalkoztató stratégiai és/vagy HR osztályuk, nagy informatikai apparátusuk,... Tovább

Fülszöveg


Ez a könyv nem mindenkinek, hanem olyan kis- és középvállalkozásoknak szól, amelyek jellemzően 20-200 embert alkalmaznak, megtalálhatók a nagy- és kisvárosokban egyaránt. Sokszor nem is ismerik őket a tevékenységi helyükön kívül, de ők alkotják együtt a gazdaság gerincét. A Hat Alapelv módszertanát kifejezetten az ilyen vállalatok vezetőire szabtuk. Egyszerűen megérthető, átvehető, alkalmazható stratégiát dolgoztunk ki, amely-lyel kikövezzük a növekedés útját a kisvállalkozások előtt.
A kis- és középvállalkozásoknak sokszor ugyanazokkal a kihívásokkal kell szembenézniük, mint a nagyoknak. Ráadásul még a szervezetet is fejleszteni kell, követni a technológia folyamatos változását és szemmel tartani a versenytársakat; ahogy mondani szokás, „mindezt most és azonnal".
Ez a könyv azoknak a kis- és középvállalkozásoknak szól, akiknek ismerősek az Imént felsorolt kihívások, de a legyőzésükre nincs sok embert foglalkoztató stratégiai és/vagy HR osztályuk, nagy informatikai apparátusuk, illetve controllereik. Ez a könyv nem azoknak szól, akik gyors sikerre várnak. Inkább olyan, mint egy „hosszú távú fitnesz program", nem pedig egy röpke diéta. Ez a könyv azoknak szól, akik az első lépcsőn túljutva talpon maradtak, és jók abban, amit csinálnak. Ezek a kis cégek arra vágynak, hogy tartósan növeljék a jelenlegi sikereiket, és hajlandók megtenni azokat a hosszú távú befektetéseket, amelyek ehhez szükségesek. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Gary Harpst

Gary Harpst műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Gary Harpst könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv