kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 449 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Tankönyvi szám: J11-1118. A könyv 787 példányban jelent meg. 3 fekete-fehér ábrával illusztrálva. Kézirat. |
| A pszichológia alkalmazása a közművelődésben | 7 |
| A közművelődéspszichológiában alkalmazott módszerek | 21 |
| Az ifjú és felnőtt életkori sajátosságai | 25 |
| Az ifjúkor pszichés sajátosságai | 25 |
| A felnőttkor pszichés sajátosságai | 34 |
| A változás korának főbb jellemzői | 55 |
| Az öregkor életkori sajátosságai | 57 |
| A felnőttek nevelhetőségének lélektani alapjai | 63 |
| A felnőttek nevelhetősége | 63 |
| A művelődés és kulturális fejlődés lélektani sajátosságai felnőttkorban | 67 |
| A szabadidő és kulturális fejlődése iránti igény | 67 |
| A szabadidő hasznos és kellemes eltöltéséből eredő igény, mint motívum | 75 |
| A felnőttek érdeklődése | 76 |
| A népművelődési propaganda és reklám | 81 |
| A meggyőzés | 85 |
| Művelődéslélektani alapismeretek | 93 |
| A művelődés folyamatának pszichés sajátosságai | 93 |
| Művelődés és kultúrált szórakozás az esztétikai élmények befogadása útján | 99 |
| Az olvasás és az olvasóvá nevelés lélektani alapjai | 103 |
| Az alkotó tendenciák, a kreatív képességek fejlesztése | 117 |
| Az ízlés fejlesztése | 121 |
| A szabadidő és felhasználásának lélektani sajátosságai | 129 |
| A felnőttek tanuláslélektana | 143 |
| Tanulási képesség a felnőttkorban | 143 |
| A tanulás alapelvei a felnőtteknél | 147 |
| A szociálpszichológia alapjai, alkalmazása a közművelődésben | 155 |
| A szociálpszichológia tárgya, történeti változásai | 155 |
| A szociálpszichológia főbb kutatási területei | 160 |
| A társas kölcsönhatás | 161 |
| A kommunikáció | 163 |
| A szociális interakcióban az "én" és a "másik" | 169 |
| A szerep | 172 |
| Csoportlélektan | 173 |
| Kialakulása, fogalma | 173 |
| A csoport fogalma, sajátosságai | 175 |
| Csoporthatások -, folyamatok | 178 |
| Csoportfejlődés | 183 |
| Csoportközi viszonyok | 187 |
| Sztereotípiák, előítéletek | 188 |
| Társadalmi identitás | 191 |
| A személyesség | 193 |
| Vélemény, nézet, nézetrendszer | 193 |
| Az attitűd | 195 |
| Az értékek | 198 |
| A vezetés alapvető pszichológiai kérdései | 201 |
| A vezető személyisége, vezetői típusok | 202 |
| A vezető tekintélye | 205 |
| A beosztottak viselkedése | 207 |
| A vezetési stílus | 208 |
| A munkahelyi légkör | 209 |
| Ellenőrzés, értékelés | 210 |
| A kreatív vezetés | 211 |
| A népművelődés mint vezető | 212 |
| Andragógiai alapfogalmak | |
| Az andragógia alapfogalmai, története "Világproblémái" | 217 |
| Androgógiai alapfogalmak | 217 |
| Az androgógia történeti vázlata | 221 |
| Az Unesco felnőttnevelési konferenciáinak tanulságai | 223 |
| A közoktatás és a felnőttnevelés "világproblémái" | 231 |
| Technikai, gazdasági, társadalmi változások évtizedünkben | 244 |
| A felnőttnevelés rendszere a 80-as évek elején | 247 |
| A permanens nevelés | |
| A permanens nevelés eszméje | 253 |
| A permanens képzés-nevelés legújabb tendenciái | 253 |
| Az iskola feladatai és permanens művelődés előkészítésében | 270 |
| A felnőttek nevelése | |
| A felnőttek nevelhetősége | 275 |
| A felnőtteknevelés a művelődés rendszerében | 275 |
| A felnőttnevelés szocializációs és individualizációs funkciói | 289 |
| A felnőttnevelés-művelődés szempontjából előnyös és hátrányos felnőttkori sajátosságok | 301 |
| A felnőttek művelődésének folyamata, andragógiai sajátosságai | 309 |
| A művelődési motiváció-fejlesztés, nevelés felnőttkorban | 309 |
| A kulturális elsajátítás, a recepció, a szórakozás, a szórakozva művelődés alapproblémái | 328 |
| Az önnevelés, önművelés, a kreativitásra nevelés | 345 |
| A felnőttoktatás didaktikai alapjai | |
| Az iskolai felnőttoktatás kialakulása, rendszere hazánkban | 357 |
| Az iskolai felnőttoktatás társadalmi feladatai | 365 |
| A tanagyag-tanulási folyamata | 377 |
| A munka melletti tanulás sajátosságai | 401 |
| A felnőttoktatás módszerei | 409 |
| A felnőttek oktatása, művelődése a változó társadalomban | 426 |
| Idézett művek jegyzéke | 431 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.