| Kiadó: | Népművelési Propaganda Iroda |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Tűzött kötés |
| Oldalszám: | 48 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | 750 példányban jelent meg. |
| Előszó | 5 |
| A probléma megközelítése | 9 |
| A probléma nagysága és társadalmi súlya | 9 |
| Mit értsünk művelődésben hátrányos helyzeten? | 10 |
| Közös cél - nagyfokú munkamegosztás | 11 |
| Az iskola és a könyvtár feladatmegosztása | 12 |
| A könyvtár lehetőségei és feladatai | 15 |
| A könyvtár nevelőhatásának összetevői | 15 |
| A könyvtári nevelőmunka célja | 16 |
| Az iskolai munka közvetett és közvetlen támogatása | 17 |
| Feltételek és módszerek | 21 |
| Feltételek | 21 |
| Általános megjegyzések a módszerekről | 24 |
| A könyvtár kapcsolatai a társadalmi szervekkel és a művelődési intézményekkel | 24 |
| Az olvasótoborzásról általában | 25 |
| Tájékozódás a hátrányos helyzetű tanulókról | 26 |
| Csoportos könyvtárlátogatások | 26 |
| Az iskolai olvasópropaganda egyéb formái | 29 |
| Az olvasópropaganda egyéni formái | 29 |
| Az egyéni foglalkozás lehetőségei és módjai | 30 |
| A tanulók megismerésének szempontjai | 32 |
| Az olvasókról nyert adatok rögzítése és rendszerezése | 33 |
| Személyes kapcsolatok a könyvtárban | 34 |
| A csoportos foglalkozások lehetőségei és módjai | 35 |
| Hivatkozások | 40 |
| Szakirodalom | 45 |