A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
A közoktatási törvény 1999. nyarán elfogadott módosításának középpontjában egy minőségelvű oktatáspolitika jogszabályi alapjainak megteremtése áll. E célt három eszköz szolgálja; a tartalmi...
Tovább
Előszó
A közoktatási törvény 1999. nyarán elfogadott módosításának középpontjában egy minőségelvű oktatáspolitika jogszabályi alapjainak megteremtése áll. E célt három eszköz szolgálja; a tartalmi szabályozás kerettantervekkel történő kiegészítése, az országos értékelési és minőségbiztosítási rendszer kialakítása, valamint a finanszírozás terén az állami szerepvállalás erősítése.
A 2001. szeptemberében kötelezően bevezetésre kerülő kerettantervek a közoktatás tartalmi szabályozásának azon eszközei, amelyek a NAT-ra épülve és az iskolák helyi tantervében kiegészülve együttesen biztosítják a nevelés-oktatás tartalmi egységét, korszerűségét; az iskolák közötti átjárhatóságot a közoktatási rendszerben. Az iskolák a helyi nevelési-oktatási sajátosságaikhoz igazodó tananyaggal egészíthetik ki a kerettantervben található követelményeket. A kerettantervek tehát biztosítják mindazt a szabadságot az iskolák, a pedagógusok, a fenntartók számára, amellyel lehetővé válik a helyi speciális elvárásoknak történő megfelelés, a hagyományos és új ismeretkörök megfelelő színvonalú oktatása.
A tartalmi szabályozás mellett szükség van arra is, hogy folyamatosan figyelemmel kísérjük az abban foglalt elvárások teljesülését is. Ezért van szükség az országos minőségbiztosítási program elindítására. A magyar oktatásban a tankötelezettség 18 éves korig történő kiterjesztésével befejeződött az oktatás extenzív fejlesztésének szakasza. A mennyiségi növekedés után most a minőség fejlesztését kell célul tűzünk magunk elé. A program egyik célja ezért, hogy olyan eszközöket adjon az iskolák kezébe, melyek képessé válnak arra, hogy folyamatosan értékeljék, ellenőrizzék saját tevékenységüket, és a szükséges változásokra, fejlesztésekre maguk tudjanak javaslatot megfogalmazni. Másrészt vannak olyan objektív feltételek is, melyek alapvetően befolyásolják az oktatás minőségét - mint pl. az iskolák felszereltsége, vagy a tanárok képesítése -, ezért ezek teljesülését, meglétét folyamatosan ellenőrizni kell. Harmadsorban pedig hangsúlyt kell fektetni az un. pedagógiai hozzáadott érték mérésére, vagyis annak láthatóvá tételére, hogy egy-egy iskola honnan hová juttatja el tanulóit.
Vissza
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.