| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 205 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-17-8029-5 |
| Megjegyzés: | Tankönyvi szám: 55156. |
| Bevezetés | 7 |
| A társadalmi-gazdasági tervezés kialakulási folyamata | 11 |
| Elméleti, történeti fejlődés | 13 |
| A módszertan változásának jellemzői | 29 |
| A kulturális szféra tervezésének helyzete | 50 |
| A kulturális szféra fogalma és a hosszú távú tervezési törekvések okai | 52 |
| A művelődéspolitika és a tervezés | 74 |
| Az oktatástervezés főbb kérdései | 89 |
| Az oktatástervezés közvetlen mozgatórugói | 90 |
| Tervezési útkeresések és irányok | 98 |
| Oktatástervezés és oktatáspolitika hazánkban | 109 |
| Az oktatástervezés módszertani fejlődése | 119 |
| A szűkebb kulturális szféra távlati tervezése | 13 |
| Nemzetközi kutatási tapasztalatok | 139 |
| Hazai kísérletek és tanulságok | 149 |
| Egy lehetséges módszertan főbb elemei | 171 |
| Epilógus | |
| A komplex tervezés lehetőségei | 178 |
| Bibliográfia | 193 |
| Idegen nyelvű tartalomjegyzék | 205 |