1.031.315

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A kulturált szolgáltatói magatartás

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Budapesti Elektromos Művek Rt.-Szókratész Külgazdasági Akadémia
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 63 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal, illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Amikor érdeklődéssel, esetleg némi bizalmatlansággal olvasni kezdi ezt a kis füzetet, nyilván nem gondol arra, hogy a félszáz oldal szinte mérföldkőnek is felfogható a Budapesti Elektromos Művek RT... Tovább

Előszó

Amikor érdeklődéssel, esetleg némi bizalmatlansággal olvasni kezdi ezt a kis füzetet, nyilván nem gondol arra, hogy a félszáz oldal szinte mérföldkőnek is felfogható a Budapesti Elektromos Művek RT történetében: azt a határt jelzi, ahol az ügyfelekkel való bánni tudás a kívánságokból a követelmény kategóriájába, került ahol a "hatósági" létorma szolgáltatássá minősült át.
A Társaság vezetése természetesen tisztában van azzal, hogy az ügyfélszolgálatot, mindenek előtt az értékesítési előadók és a leolvasók tevékenységének minőségét az emberek határozzák meg. Azok a munkatársaink, akiknek munkája mind tartalmában, mid formájában alapvetően megváltozott azáltal, hogy a Társaság saját kezébe vette a villamosenergia-értékesítés bonyolítását.
Azzal a meggyőződéssel ajánljuk a kulturált szolgáltatói magatartás-tréning hallgatóinak ezt a jegyzetet, hogy segítségükre lesz az új munkaköri követelmények mielőbbi elsajátításában. Vissza

Tartalom

Útmutató a jegyzet felhasználásához
Miben segít a tréning forma?
Hogyan dolgozzunk a tréning előkészítésén és a tréningen?
I. A probléma
II. Gyakorlati emberismeret, önismeret
1. A megismerés bennünk zajló folyamata
2. A személyiség: meghatározói, cselekvésének mozgatórugói
3. A személyiség fontos tulajdonságai, képességei
4. A személyiségtípusok, felismerésük, kezelésük
III. A kommunikáció
1. A hatékony kommunikáció az ügyfelekkel való kapcsolattartásban
2. A kommunikáció mechanizmusa
IV. A viselkedés
1. Kommunikációi szavak nélkül
2. A kapcsolattartás sajátos formái
Az írás
Telefonálás
A dialógus
V. A konfliktus és kezelése
1. A konfliktus
2. Konfliktus-kezelési stratégiák
3. Néhány tanulság
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A kulturált szolgáltatói magatartás A kulturált szolgáltatói magatartás A kulturált szolgáltatói magatartás
Állapot:
1.840 ,-Ft
9 pont kapható
Kosárba
konyv