| Kiadó: | Vince Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött kemény papírkötés |
| Oldalszám: | 317 oldal |
| Sorozatcím: | A pedagógusképzés könyvtára |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-9069-78-7 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér illusztrációkkal. |
| Előszó | 7 |
| Pszichometriai megközelítés | 13 |
| Matematikai képességek: A faktoranalitikus módszer néhány eredménye | 15 |
| Kognitív-információelméleti megközelítések | 39 |
| A matematikai problémák megértésének folyamata | 41 |
| Amikor a hibás matematikai gondolkodás majdnem olyan, mint a helyes: A racionális hibák | 65 |
| Kognitív-kulturális megközelítések | 87 |
| Óriások vállán: A kulturális eszközök és a matematikai fejlődés | 89 |
| A kultúra és a gyerekek matematikai gondolkodása | 123 |
| Biológia, kultúra és a nemzetek közti különbségek a matematikai képességben | 147 |
| Kognitív-oktatási megközelítések | 173 |
| Toby Matekja | 175 |
| Középiskolai tanulók matematikai gondolkodásának fejlesztése: Kutatási tapasztalatok | 201 |
| Matematikai megközelítések | 247 |
| A matematikai gondolkodás különböző oldalról | 249 |
| Strukturalizmus és matematikai gondolkodás | 279 |
| Következtetések | 293 |
| Mi a matematikai gondolkodás? | 295 |
| Tárgymutató | 311 |
| Névmutató | 313 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.