kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Okker Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 274 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 15 cm |
| ISBN: | 963-9228-51-6 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér illusztrációkkal. |
| Előszó és köszönetnyilvánítás | 11 |
| Néhány szemléleti kérdés | 13 |
| A gyerek | 13 |
| Az óvónő | 14 |
| A szülő | 14 |
| A fejlesztés | 15 |
| Az értékelés | 15 |
| "Régi-új" kérdések | 19 |
| Az anyás befogadás | 19 |
| A vegyes életkorú csoport | 20 |
| Befogadó óvodák (integráció) | 20 |
| A minőségfejlesztés | 21 |
| Ajánlott irodalom | 22 |
| Hogyan használjuk a könyvet? | 23 |
| Ajánlott irodalom | 25 |
| Az óvoda légköre | 26 |
| Tárgyi feltételek | 28 |
| Létszámok, flutuáció, hiányzás | 36 |
| Elégedettség az adottságokkal | 39 |
| Az óvoda "tulajdonságai" | 40 |
| Közérzet, kapcsolatok és a vezetés | 42 |
| A nevelőtestület | 46 |
| Az óvodavezető | 49 |
| Ajánlott irodalom | 51 |
| Célok és értekek | 52 |
| Az óvoda feladatai | 53 |
| Értékek és módszerek a nevelésben | 54 |
| Nézetek a nevelőmunkáról | 56 |
| Tulajdonságok | 60 |
| Ajánlott irodalom | 61 |
| A család és az óvoda | 62 |
| Szülők a gyerekről | 64 |
| A szülők saját nevelési módszereikről | 67 |
| Az óvónők a családi nevelésről | 67 |
| A szülői értekezlet | 68 |
| Ami a szülőknek fontos | 72 |
| Szülők az óvodákról | 74 |
| Hátrányos helyzetű, veszélyeztetett gyerekek | 81 |
| Ajánlott irodalom | 82 |
| Az óvónő és a gyerekek | 83 |
| Vélemény a saját óvónői munkáról | 86 |
| Első nap az óvodában | 86 |
| Az óvónő és a gyerek kapcsolatának kölcsönössége | 90 |
| Az óvónő és a gyerek szóbeli aktivitása | 92 |
| Nyelvi kommunikáció | 94 |
| Az óvónő tevékenységét kísérő érzelmek | 95 |
| A gyerekek részvételének, önállóságának és kreativitásának ösztönzése | 96 |
| Az óvónői magatartás | 99 |
| Nevelési stílus | 100 |
| A nevelési stílus néhány eleme és hatása | 103 |
| Konfliktus-élmények | 105 |
| Nevelési konfliktushelyzetek | 106 |
| Ajánlott irodalom | 108 |
| A játék | 109 |
| Játékszerek | 114 |
| Játéktípusok | 116 |
| A szerepjáték | 118 |
| "Szabályok", fantázia, kreativitás a szerepjátékban | 120 |
| Megrázó élmények, érzelmi konfliktusok megjelenése a játékban | 122 |
| A szabályjáték | 124 |
| Nevelési stílus a játékban | 125 |
| Viselkedési problémák játék közben | 127 |
| Ajánlott irodalom | 129 |
| A rajz, a mese és a báb | 130 |
| A szabad rajz | 142 |
| Az emberalak-ábrázolás | 144 |
| Mesealkotás | 145 |
| Mesebefejezés | 146 |
| A bábjáték | 147 |
| Ajánlott irodalom | 148 |
| Társkapcsolatok | 148 |
| A spontán csoportosulás jellemzői | 153 |
| Társas akciók a csoportban (aktometria) | 156 |
| A kapcsolatok köre | 158 |
| Érzelmi kapcsolatok a csoportban | 160 |
| A barátválasztás motívuma és tanúság a társak kapcsolatairól | 163 |
| Új gyerek érkezik | 164 |
| A gyerekek társas készségei - figyelem, segítés, szabályok | 165 |
| A gyerekek társas készségei - érzések, megegyezés, kudarc | 167 |
| Az óvónő társas készségei | 168 |
| Szerepek a nevelőtestületben | 170 |
| Ajálott irodalom | 172 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.