kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Franklin-Társulat Magyar Irod. Intézet és Könyvnyomda |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Könyvkötői vászonkötés |
| Oldalszám: | 473 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 23 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Második átdolgozott kiadás. Néhány fekete-fehér ábrával illusztrált. Franklin-Társulat nyomdája nyomása. |
| Előszó az első kiadáshoz | |
| Előszó a második kiadáshoz | |
| A tudományos pedagógia feladatai I-VI. | 1 |
| A szociálpedagógia fogalma | 35 |
| A kultura és a pedagógia | 50 |
| A nevelés fogalma és célja | 73 |
| A pedagógia és pszichológia viszonya | 85 |
| A jellemképzés problémája I-IV. | 115 |
| Az egyéniség | 155 |
| A módszer kérdése | 184 |
| Véleménykülönbségek | 184 |
| A módszer fogalma a filozófia történetében | 187 |
| A módszer pedagógiai szerepe Herbartig | 212 |
| Herbart | 224 |
| Ziller | 237 |
| Rein és társai | 244 |
| Natrop | 248 |
| Sallwürk és Messmer | 253 |
| Meumann, Lay, Seyfert, Linde | 263 |
| Az eddigiek összefoglalása | 268 |
| A módszer fogalmának meghatározása | 269 |
| Hányféle a módszer? | 274 |
| Módszer és rendszer | 277 |
| A tudomány módszere és a tanítás módszere | 281 |
| A tanítás módszere | 288 |
| A grammatika szerepe a pedagógiában I-V. | 299 |
| Az irodalmi tanítás jelentősége és módszere I-II. | 327 |
| Az írásbeli dolgozatok pszichológiája | 352 |
| Az írásbeli dolgozatok jelentősége | 352 |
| A helyesírás megtanulása | 358 |
| A fogalmazás tanítása | 374 |
| Irodalom | 386 |
| A koedukáció kérdése | 389 |
| A nemi felvilágosítás | 398 |
| Új reform-iskolák | 410 |
| A kulturális munka szervezése | 441 |
| Tárgymutató | 459 |
| Névmutató | 468 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.