| Kiadó: | Akadémiai Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Vászon |
| Oldalszám: | 115 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 21 cm x 15 cm |
| ISBN: | 93-05-1904-6 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér, színes fotókkal, illusztrációkkal. |
| Bevezetés | 7 |
| Vizsgálatok (1967-1976) | 9 |
| A firkálástól a személyes kapcsolatok kifejezéséig | 9 |
| Állami gondozott óvodások között | 12 |
| A zenei nevelés transzferhatása (E fejezet társszerzője Kozma Katalin) | 16 |
| "Hajlik az erdő" - Egy gyermekjátékdal ürügyén | 16 |
| Van-e transzferhatása az éneklésnek, mozgásos játéknak? | 21 |
| A kecskeméti hatásvizsgálatról | 23 |
| A vizsgálat hipotézise | 25 |
| A formai elemzés szempontjai az egyéni festményeknél | 26 |
| A formai elemzés szempontjai a páros festményeknél | 31 |
| Énekes játékok és mozgásábrázolás, mozgásfantázia | 37 |
| Jegyzőkönyvi eredmények | 41 |
| Rózsa és Ibolya. Arany János verses meséjének feldolgozása egy 4. osztályban | 43 |
| Előzmények: anyanyelvi, matematikai nevelés | 45 |
| Hogyan jutottunk el a képeskönyvig? | 48 |
| Hogyan fejlődtek a gyerekek, milyen eredményeket mutat néhány hónapos rajzfejlődésük vizsgálata? | 53 |
| A "komplex" esztétikai program elméleti alapjához | 58 |
| Az esztétika, pszichológia és pedagógia hatásterületén | 63 |
| A közös rendezőelv: a mozgás | 64 |
| Megjelenése az esztétikában | 64 |
| A mozgáselv a pszichológiában | 79 |
| Neveléslélektani szempontok | 86 |
| Továbbképzés | 93 |
| A gyakorlatban | 93 |
| Fejlődéslélektani tanulságok | 97 |
| Forrásmunkák | 101 |
| Melléklet | 105 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.