1.034.961

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A múzeumok, mint a tanulás helyszínei

Museums as learning places - LERNMUSE- A SOCRATES-Accompanying Measures

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Tartalomjegyzék: - 3
TARTALOMJEGYZÉK: - 3
1. KOLTAI ZSUZSA: A MÚZEUMOK FUNKCIÓVÁLTÁSA - 5
2. HÁROM EU-TÁMOGATOTT PROJEKT - 19
2.1. Jutta Thinesse-Demel: Socrates, felnőttképzés és grundtvig I. - 19
2.2. Németh Balázs: A felsőoktatás szerepvállalása a múzeumok funkcionális megújításában az egész életen át tartó tanulás európai stratégiájának figyelembevételével. - 23
3. ADULT EDUCATION - NEW VISXONS IN LIFELONG LEARNING AND MUSEUMS -
FELNŐTTOKTATÁS - ÚJ LÁTOMÁSOK AZ ÉLETHOSSZIG TARTÓ TANULÁS ÉS A MÚZEUMOK VISZONYRENDSZERÉBEN - 27
3.1. Európa szelleme (Massimo Negri) - 27
3.2. Új víziók - új nézetek (Paul Bélanger) - 30
3.3. Egy változó világ (Jutta Thinesse-Demel) - 40
3.4. A múzeumok szerepének újbóli meghatározása (Paolo Federighi) - 47
3.5. A múzeumok mint oktatási intézmények (Ekkehard Nuissl) - 50
3.6 Múzeumok és képzőművészeti galériák mint a kollektív emlékezet terei
(Jean-Christophe Ammann) - 56
3.7. Lifelong learning - Áttekintés a múzeumok és az iskolarendszeren kívüli oktatási és
tanulási formák világáról (Alan Chadwick) - 60
3.8. A magyarországi múzeumokról és az oktatásról (Tamás Vásárhelyi) - 67
4. VISITOR-EXPERINCE - LÁTOGATÓK, TAPASZTALATOK - 71
4.1. A Tate Modern Konferencia - Általános ismertető (Jutta Thinesse-Demel, Sylvia Lahav) - 72
4.2. A látogatók vonzása mint hosszútávú cél (Claude Forteau) - 73
4.3. Elnémulás (Peter Jenkinson) - 81
4.4. A múzeumok és a társadalmi kirekesztés elleni küzdelem (Richard Sandell) - 87
4.5. A Felnőttként Tanulók Nemzetközi Nyílt Napja a Múzeumokban (Jutta Thinesse-Demel) - 92
4.6. Egy különös hely/ a tanulás helye (Sylvia Lahav) - 99
5. PROFESSION - CULTURAL MEDIATION - PROFESSZIÓ - KULTÚRAKÖZVETÍTÉS - 105
5.1. A LOUVRE Konferencia megnyitóbeszéde (Viviane Reding) - 105
5.2. A kulturális intézmények szerepe az élethosszig tartó tanulás európai terében
(José Gutierrez) - 107
5.3. A nem-formális és az informális tanulás elismerése és értékelése: Az egyetemek/ a
felnőttoktatás és a múzeumok szerepe (Pat Davies) - 111
5.4. Az uralkodó típusú oktató és az önirányító szabadidős tanulás (Wim Van der Weiden) - 114
5.5. A múzeumok és a felnőttek oktatása (Ellinor Haase) - 117
5.6. Az EUROEDULT projekt céljai és a nemzetközi partnerség értelme (Hella Krusche)- 120
5.7. Gyűjteni és részt venni - a múzeumokbeli élethosszig tartó tanulás elősegítése Louvre, Paris, 2003 júniusa (Christopher Naylor) - 122
6. EURÓPAI ESETTANULMÁNYOK - 127
7. THE CURRICULUM - A CURRICULUM - 139
8. ÖSSZEGZÉS, TÁVLATOK, AJÁNLÁSOK (JUTTA THINESSE-DEMEL) - 151
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv