kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Leopárd Könyvkiadó Kft. |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 268 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 15 cm |
| ISBN: | |
| Bevezetés | |
| A neveléselmélet mint a konstruktív életvezetés megalapozásának tudománya | |
| A NEVELÉS FOLYAMATA | |
| A nevelési folyamat strukturális sajátosságai | |
| Az autonom szabályozásu aktivitás, mint a nevelési folyamat eredménye | |
| Az aktivitás szabályozását ellátó személyiségbeli feltételrendszer kialakítása, mint a nevelési folyamat egyik eleme | |
| A nevelési folyamat mint tevékenységszervezési folyamat | |
| A tevékenység mint a nevelési folyamat alapja | |
| A tevékenység szabályozó tényezői a nevelési folyamatban - nevelési tényezők, nevelő hatások és nevelési módszerek | |
| A nevelési folyamat szerkezete | |
| A nevelési célok megjelenése a nevelés folyamatában | |
| A MAGATARTÁS ÉS TEVÉKENYSÉG SZEMÉLYISÉGBELI ALAPJAINAK FEJLESZTÉSE A NEVELÉSI FOLYAMATBAN | |
| A jellem fejlesztése és fejlődése a nevelési folyamatban | |
| A jellem helye a magasrendü magatartásdeterminációban | |
| A jellem erkölcsi és motivációs természetü személyiségkomponens | |
| A jellem tartalmi és strukturális sajátosságainak alakulása a nevelési folyamatban | |
| A jellem fejlődését meghatározó tényezők | |
| Az életkor, a biológiai érés szerepe a jellem fejlődésében | |
| Az értelmi tényezők szerepe a jellem fejlődésében | |
| A jellem fejlődését meghatározó tényezők a motivációs jellemértelmezések tükrében | |
| A jellem fejlődésének minőségi és funkcionális fokozatai | |
| Az önfejlesztő aktivitás szükségleteinek kialakítása a nevelési folyamatban | |
| A NEVELÉS HATÁSRENDSZERE ÉS MÓDSZEREI | |
| A közvetlen (direkt) nevelőhatások forrásai | |
| A közvetlen (direkt) nevelőhatások szerepe a nevelési folyamatban | |
| A felnőtt tekintélyi személyek nevelőhatásának sajátosságai | |
| A közvetlen (direkt) nevelési módszerek funkciója és rendszere | |
| A közvetlen nevelési módszerek szerepe a nevelőhatások irányításában | |
| A közvetlen (direkt) nevelési módszerek funkcionális rendszere | |
| A közvetlen nevelési módszerek alkalmazási szabályai | |
| A közvetett (indirekt) nevelőhatások forrásai | |
| A közvetett nevelési hatásrendszer szerepe a nevelési folyamatban | |
| A közösség tevékenységrendszere, mint a közvetett nevelőhatások fő forrása | |
| A közösség személyiségformáló kölcsönhatásrendszer, mint a közvetett nevelőhatások forrása | |
| A közvetett nevelési hatásrendszer irányításának elvei és módszerei | |
| A közösségi tevékenység nevelőhatásu megszervezésének feltételei | |
| A közösségen belüli kölcsönhatásrendszer irányításának feltételei | |
| A közvetett (indirekt) nevelési módszerek funkciója és rendszere | |
| A közvetett nevelési módszerek szerepe a nevelőhatások irányításában | |
| A közvetett (indirekt) nevelési módszerek funkcionális rendszere | |
| A közvetett (indirekt) nevelési módszerek alkalmazási szabályai | |
| Jegyzetek | |
| Mellékletek |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.