kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Kossuth Könyvkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Könyvkötői kötés |
| Oldalszám: | 301 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 19 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-09-1258-9 |
| A tömegoktatás pedagógiai kérdései | 7 |
| A párt tömegoktatásának célja és hatékonysága | 9 |
| A tömegpropaganda szerepe, fejlesztésének szükségessége | 9 |
| A tömegpropaganda fejlesztésének fő iránya, minősége javításának feltételei | 21 |
| A kommunista nevelés feladatai | 46 |
| A nevelés lényege, feltételei és legáltalánosabb követelményei | 46 |
| A kommunista nevelés célja és feladata | 53 |
| A párt politikai oktatásának folyamata | 75 |
| Az oktatási folyamatról általában. Az oktatási folyamat lényege és sajátosságai | 76 |
| A meggyőzés pszichológiája | 102 |
| A meggyőzés és a meggyőződés fogalma | 102 |
| A meggyőzés módszerei | 118 |
| A felnőtt személyiség sajátosságai | 122 |
| A személyiség fogalma | 122 |
| A tanulási tevékenység általános sajátosságai | 128 |
| A tanulócsoportok pszichológiai és szociológiai jellemzői | 146 |
| Csoport - tanulócsoport | 146 |
| Csoport és meggyőzés | 156 |
| A propagandista személye. A vezető és a csoport tagjainak kapcsolatrendszere | 161 |
| A propagandista pedagógiai szerepe és feladatai | 161 |
| A foglalkozások didaktikai és módszertani kérdései | 179 |
| Didaktikai alapelvek a politikai oktatásban | 181 |
| A didaktika fogalma és helye a politikai oktatásban | 182 |
| A didaktika általános elvei és konkrét érvényesítésük a politikai oktatásban | 186 |
| A politikai oktatás néhány sajátos didaktikai elve | 202 |
| A propagandisták felkészülése | 207 |
| A felkészülés célja | 207 |
| A hallgatók felkészülésének irányítása | 222 |
| Az irányítás célja | 222 |
| Az előadással szemben támasztott követelmények | 238 |
| Az előadás szerepe az ismeretnyújtásban | 238 |
| Az előadás célja és helye a tömegpropagandában | 238 |
| Jó előadás - rossz előadás | 250 |
| Az előadás nyelve, stílusa | 251 |
| A vita vezetésének didaktikai követelményei és módszerei | 255 |
| A vita célja, jelentősége | 255 |
| A vitavezetés alapelvei | 266 |
| A szemléltetőeszközök és -módszerek alkalmazása | 276 |
| A szemléletesség és a szemléltetés viszonya | 278 |
| A foglalkozások elemzése és értékelése | 293 |
| Az elemzés és értékelés funkciói | 293 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.