A választási és a Kormányzati marketingmunka tapasztalatait, ebből következő elveit, gyakorlatát és egyúttal veszélyeit elemzi ez a könyv. „Az Egyesült Államok büszke arra, hogy a részvételi demokrácia modellje, ugyanakkor 1990-ben a szavazásra jogosult lakosságnak csupán a 44,1 %-a jelent meg az urnáknál. ... 1960-ban az amerikaiak 70%-a bízott a vezetőiben. A kilencvenes évek közepére a bízók serege már 20%-ra apadt." - olvashatjuk, és felvetődnek a kérdések:
Minek köszönhető ez? Miért mennek el olyan kevesen szavazni? Hogyan működhet valójában a demokrácia, ha egyre nő a választópolgárok érdektelensége? Hogyan hat a marketing a demokráciára a gyártott imázsok korában? Ezekre és más, hasonlóan izgalmas kérdésekre keresi Bruce I. Newman a választ ebben a könyvében. A szerzőnek a közelmúltban a Bagolyvár Kiadónál megjelent könyve, A Politikai marketing mint kampánystratégia egyfajta folytatása ez a munka. Szemléletesen mutatja be, hogy a sikerre törekvő politikusnak miként kell...
Tovább
Fülszöveg
A választási és a Kormányzati marketingmunka tapasztalatait, ebből következő elveit, gyakorlatát és egyúttal veszélyeit elemzi ez a könyv. „Az Egyesült Államok büszke arra, hogy a részvételi demokrácia modellje, ugyanakkor 1990-ben a szavazásra jogosult lakosságnak csupán a 44,1 %-a jelent meg az urnáknál. ... 1960-ban az amerikaiak 70%-a bízott a vezetőiben. A kilencvenes évek közepére a bízók serege már 20%-ra apadt." - olvashatjuk, és felvetődnek a kérdések:
Minek köszönhető ez? Miért mennek el olyan kevesen szavazni? Hogyan működhet valójában a demokrácia, ha egyre nő a választópolgárok érdektelensége? Hogyan hat a marketing a demokráciára a gyártott imázsok korában? Ezekre és más, hasonlóan izgalmas kérdésekre keresi Bruce I. Newman a választ ebben a könyvében. A szerzőnek a közelmúltban a Bagolyvár Kiadónál megjelent könyve, A Politikai marketing mint kampánystratégia egyfajta folytatása ez a munka. Szemléletesen mutatja be, hogy a sikerre törekvő politikusnak miként kell váltania a „kampánypiac"-ról a „kormányzási piac"-ra, mit jelent a kormányzás mint permanens kampány!
"... a politikai piac áruja a közvélemény, az olyan vezető pedig, aki képes azt a saját elképzelései szerint befolyásolni, közvetett nyomást tud gyakorolni a törvényhozásra, hogy az számára kedvező törvényeket alkosson." - írja a szerző, miközben ennek veszélyeire is felhívja a figyelmet: a több pénz hatékonyabb marketingmunkát, az pedig több szimpatizánst és szavazatot eredményezhet! Bár országaink sok jellegzetességben eltérőek egymástól, a könyv megállapításai és szakmailag megalapozott ajánlásai hazai viszonyaink között is feltétlen megfontolásra érdemesek.
dr. Szent-lmrey Tamás a HUMÁN FAKTOR igazgatója
Vissza
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.