1.035.153

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A programban részt vevő iskolák környezete

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Mediconsult
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 55 oldal
Sorozatcím: Az Egészséges Élet című tantárgy bevezetése során végzett kutatások
Kötetszám: 3
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-04-8232-0
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A világbanki kutatás keretében 1995 őszén az iskolák tárgyi környezetének vizsgálatára is sor került. Építészettel, környezettel és az iskolai élet mindennapjaival foglalkozó integrált szempontsor... Tovább

Előszó

A világbanki kutatás keretében 1995 őszén az iskolák tárgyi környezetének vizsgálatára is sor került. Építészettel, környezettel és az iskolai élet mindennapjaival foglalkozó integrált szempontsor segítségével, helyszíni terepmunka alapján került sor az adatok felvételére. Arra szerettünk volna választ adni, hogy az iskola és környezete milyen mértékben felel meg az egészséges életmód elvárásainak. A helyszíni adatfelvétel mutatóit munkatársaink egybevetették az érvényes tervezési és üzemeltetési előírásokkal, és összehasonlították Európa más országainak gyakorlatával. Munkánkat néhány statisztikai adattal egészítettük ki (tanuló- és tanárlétszám, a tanulók összetétele, napközisek aránya).
Az építészeti szempontsor elsősorban az iskola telepítésére, funkciójára, a felszerelésre-berendezésre és az üzemeltetésre vonatkozott, míg a környezeti szempontsor az iskolaudvar, az iskola szűkebb és tágabb környezetének vizsgálatához szükséges mutatókat tartalmazott. A szempontsor kialakításakor természetesen egészségügyi szempontok figyelembe vételére is sor került. A tanterem berendezési tárgyainak vizsgálatakor nem feledkeztünk meg a padok méretéről (az iskolapad írólapja és a szem közötti optimális távolságról); a szék háttámlájának formájáról és magasságáról, és a tábla minőségéről (nem tükröző, kedvező színű, megfelelő háttér/betű kontrasztot biztosító) sem. Vissza

Tartalom

Bevezetés5
Jeney Lajos - Radó Dezső: Az iskolák tárgyi környezetének vizsgálata7
Jeney Lajos - Radó Dezső: A programban résztvevő iskolák tárgyi környezete11
Szemerszki Mariann: Az iskolák környezete, adottságai a szülők és tanárok véleménye szerint39
Szülők véleménye az iskoláról39
Tanárok véleménye az iskoláról41
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv