Fülszöveg
Minden eladási tevékenység elmék között lejátszódó folyamat, amelynek során az eladó elméje kommunikál az ügyfélével. A sikeres eladás trükkjei a pszichológia, a kommunikáció, az általános tudomány, a sport és az olimpiai felkészülés technikái, a neurofiziológia, az agykutatás, a kereskedelmi kutatás és kereskedelmi technikák terén végzett legújabb kutatások eredménye. Ebben a rendkívüli könyvben az emberi elme erejének legjobb ismerője és igába hajtásának legnagyobb szakértője fog össze a modern kereskedelmi képzés úttörőjével, hogy megmutassák, hogyan válhat valaki kiemelkedő eredményeket felmutatni képes kereskedővé!
A sikeres eladás trükkjei, amely a legújabb tudományos kutatásokon és a világ legsikeresebb kereskedőinek tapasztalatain alapul, megtanítja, hogyan lehet
- azonosítani, mely mentális képességet alkalmazzák éppen az eladási tárgyalás során;
- kihasználni az agy teljes kapacitását bármilyen eladási szituációban;
- bevetni az összes érzékszervet egy eladási...
Tovább
Fülszöveg
Minden eladási tevékenység elmék között lejátszódó folyamat, amelynek során az eladó elméje kommunikál az ügyfélével. A sikeres eladás trükkjei a pszichológia, a kommunikáció, az általános tudomány, a sport és az olimpiai felkészülés technikái, a neurofiziológia, az agykutatás, a kereskedelmi kutatás és kereskedelmi technikák terén végzett legújabb kutatások eredménye. Ebben a rendkívüli könyvben az emberi elme erejének legjobb ismerője és igába hajtásának legnagyobb szakértője fog össze a modern kereskedelmi képzés úttörőjével, hogy megmutassák, hogyan válhat valaki kiemelkedő eredményeket felmutatni képes kereskedővé!
A sikeres eladás trükkjei, amely a legújabb tudományos kutatásokon és a világ legsikeresebb kereskedőinek tapasztalatain alapul, megtanítja, hogyan lehet
- azonosítani, mely mentális képességet alkalmazzák éppen az eladási tárgyalás során;
- kihasználni az agy teljes kapacitását bármilyen eladási szituációban;
- bevetni az összes érzékszervet egy eladási szituáció során;
- fejleszteni a kereskedői memóriát, és megjegyezni az ügyfelek nevét és arcát;
- elmetérképeket készíteni, és felkészülni a "kereskedelmi információs korszakra";
- uralni a test-elme kapcsolatot;
- hosszú ideig koncentrálni, és elraktározni az ügyfelekről szóló információkat;
- elpróbálni magunkban az eladási szituációt;
- emlékezetes eladói prezentációt tartani;
- személyes eladási stratégiát kifejleszteni és alkalmazni.
A fentiek 90 képességfejlesztő gyakorlattal kiegészülve minden kezdő és veterán kereskedőnek garantáltan új ötleteket adnak, bármilyen termék- vagy szolgáltatástípusról legyen is szó. Érdemes kipróbálni!
Vissza