| Kiadó: | Tömegkommunikációs Kutatóközpont |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Tűzött kötés |
| Oldalszám: | 331 oldal |
| Sorozatcím: | Tanfolyamok |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 21 cm x 15 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal illusztrált. Megjelent 600 példányban. |
| Bevezetés | 7 |
| I. | |
| E. H. Gombrich: Elmélkedés egy vesszőparipáról, avagy a művészi forma gyökerei | 15 |
| II. | |
| Nelson Goodman: Két fejezet a Művészet nyelveiből | 26 |
| David Carrier: Goodmant olvasva | 69 |
| Max Black: A reprezentáció természete | 80 |
| Jaakko K. Hintikka: A fogalom mint látvány: a reprezentáció problémája a modern művészetben és a modern filozófiában | 100 |
| John G. Bennett: Ábrázolás és konvenció | 115 |
| Kendall L. Walton: Szimbólumok-e a reprezentációk? | 126 |
| John R. Searle: A képi reprezentáció | 140 |
| Soren Kjorup: George Inness és a 'Hastingsi csata', avagy hogyan tegyük képpel | 158 |
| III. | |
| William P. McLean: Javaslatok a fénykép szemiotikai definíciójához | 173 |
| Marx W. Wartofsky: Kép, reprezentáció és megértés | 179 |
| Marx W. Wartofsky: Artisztikum, akció és ambiguitás | 190 |
| Paul Messaris - Larry Gross: Narratív fényképek értelmezése négy különböző korcsoportokban | 203 |
| Pierre Bourdieu: A fénykép társadalmi definíciója | 226 |
| IV. | |
| Horányi Özséb: Beveztés | 245 |
| Bibliográfia | 250 |
| Mellékletek | 309 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.