kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Comenius Kiadó Kft. |
|---|---|
| Kiadás helye: | Nágocs |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 105 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-86200-5-6 |
| Előszó | 5 |
| Bevezető | 7 |
| Az egészségnevelésről általában | 9 |
| Szemünk fénye | 10 |
| A gyengénlátás jelei az óvodában | 10 |
| A látás, mint tanult funkció | 11 |
| Mi okozhatja a kancsalságot? | 13 |
| Mikor kell a kezelést elkezdeni? Mennyi ideig tart a kezelés? | 13 |
| Hogyan ismerhető fel a kancsalság? | 14 |
| Hogyan gyógyítható a kancsalság? | 14 |
| Hogyan segítheti a szülő a tompalátás kezelését? | 14 |
| Gyakorlatsor szemtornához | 15 |
| Visus-set | 17 |
| Vizsgálatok | 19 |
| Percepció-fejlesztés | 23 |
| Vizuális fejlesztés | 23 |
| Gestalt-konstanciák fejlesztése | 24 |
| A tapintásos - sztereognosztikus - észlelés fejlesztése | 25 |
| A kinesztétikus mozgások észlelés fejlesztése | 26 |
| Lakásunk helyes megvilágítása | 27 |
| Étkezési szokások | 29 |
| Szem-kéz koordinációjának fejlesztése étkezés közben | 29 |
| Tavaszi étlap | 30 |
| Nyári étlap | 30 |
| Őszi étlap | 31 |
| Téli étlap | 31 |
| A mozgásfejlesztés jelentősége a látásélesség fejlesztésében | 33 |
| Mozgásfejlesztés a gyakorlatban | 34 |
| A nagymozgások fejlesztése | 34 |
| Egyensúlyérzék fejlesztése | 34 |
| Finommotorika | 35 |
| Szem-kéz, szem-láb koordináció | 35 |
| A test elülső és hátsó részei | 37 |
| Tárgyakhoz viszonyított testhelyzetek gyakorlása | 37 |
| Szem-kéz, szem-láb koordinációs gyakorlatok | 40 |
| Vázlatok | 42 |
| Mozgás | 42 |
| Futás | 42 |
| Járás | 42 |
| Gimnasztika | 423 |
| Főgyakorlat | 43 |
| Kiegészítő gyakorlat | 43 |
| Játék | 43 |
| Lábtorna | 43 |
| Szerrel végzett gyakorlatok: szalvéta, ceruza, legó | 44 |
| Szemünk fénye az utcán | 45 |
| Néhány tanács kisgyermekkorra | 46 |
| Lehetőségek óvodáskorban | 46 |
| Javaslatok óvodáskorra | 47 |
| Látható természet | 47 |
| Az ezerarcú természet csodái | 48 |
| Fejlesztőmunka | 48 |
| Külső világ tevékenység megismerése | 50 |
| Vázlatok | 53 |
| Állatokkal való ismerkedés | 53 |
| Természetvédelem | 54 |
| Környezetismeret: természetvédelem | 55 |
| A gombok matematikája | 57 |
| Matematika gyakorlása | 60 |
| Vázlatok | 62 |
| Hétfő | 62 |
| Kedd | 62 |
| Lazító (ráhangolójáték) fantáziajáték | 62 |
| A külső világ tevékenység megismerése, rajzolása, mintázása | 63 |
| Kézimunka | 64 |
| Színkocka játék | 65 |
| Vizuális nevelés | 65 |
| A vizuális nevelés tényezői | 66 |
| A vizuális nevelés szerepe, feladatai | 66 |
| Érés és tanulás | 68 |
| A vizuális nevelés néhány módszertani alapelve | 70 |
| A fejlesztés tartalma | 71 |
| Építés | 71 |
| Plasztikai munkák | 71 |
| Képalakítás | 72 |
| Műalkotásokkal való ismerkedés, környezetesztétikai tevékenység | 74 |
| Vizuális fejlesztő játékok | 75 |
| Vizuális nevelés | 78 |
| Vázlatok | 81 |
| Nagycsoport | |
| 1. foglalkozás: Marionett százlábú készítése | 81 |
| 2. foglalkozás: Katicabogár készítése papírmaséból kasírozással | 81 |
| 3. foglalkozás: Húsvéti tojás festése üveglapra | 82 |
| 4. foglalkozás: Gyöngyfűzés | 82 |
| 5. foglalkozás: Bőrözés | 83 |
| Középső csoport | |
| 1. foglalkozás: A batikolás technikájának elsajátítása | 83 |
| 2. foglalkozás: Bábkészítés | 84 |
| A zenei nevelésben rejlő lehetőségek | 85 |
| A biológiai érettség fejlesztése | 85 |
| Ének-zene | 87 |
| Vázlatok | 89 |
| Képességfejlesztés játékidőben | 91 |
| Irodalmi nevelés | 93 |
| Óvoda az ezredfordulón | |
| Az óvodák és a fogyatékos gyermek | 95 |
| A fogyatékos gyermek | 95 |
| Általános elvek | 96 |
| A gyermek sérülés-specifikus fejlesztésének elvei, feladatai az óvodai nevelés során | 96 |
| Amit még tudnunk kell a szemről | 99 |
| Utószó | 101 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.