Próbálja ki megújult, VILLÁMGYORS keresőnket!

977.787

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A szervezetfejlesztés jó gyakorlatai

Az átalakuló speciális intézmények

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Országos Közoktatási Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 131 oldal
Sorozatcím: Gyakorlatközelben
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-682-577-7
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A speciális intézmények közül Magyarországon egyre többen szándékoznak átalakulni egységes gyógypedagógiai módszertani intézménnyé (FGYMI). Helyzetük azért is különleges, mert az intézményekben együtt van jelen a szak- és szakmai szolgáltatás. Ebben különböznek az eddigi egységes szakszolgálatoktól. Mivel tevékenységeikben a szakmai szolgál tatás feladataiban való közreműködés is megjelenik, mindenképpen célszerű az együttműködésük a megyei kötelezettségként szakmai szolgáltatást ellátó intézménnyé". Az EGYMI alkalmazottainak a létszámát, státusát, képesítési kötelezettségét a fenntartó határozza meg, ezért a helyi igényekhez illeszkednie kell.
A speciális intézmény tudástermelő műhely is. Jó gyakorlatainak, innovációs törekvései tapasztalatainak megosztásává! segítheti az együttneve1est, a befogadó pedagógia tartalmi gazdagodását is.
A kötet a magyarországi helyzet, az együttneveléshez vezető út bemutatásával, a szakmai értelmezések közreadásával, az évek óta módszertani... Tovább

Fülszöveg

A speciális intézmények közül Magyarországon egyre többen szándékoznak átalakulni egységes gyógypedagógiai módszertani intézménnyé (FGYMI). Helyzetük azért is különleges, mert az intézményekben együtt van jelen a szak- és szakmai szolgáltatás. Ebben különböznek az eddigi egységes szakszolgálatoktól. Mivel tevékenységeikben a szakmai szolgál tatás feladataiban való közreműködés is megjelenik, mindenképpen célszerű az együttműködésük a megyei kötelezettségként szakmai szolgáltatást ellátó intézménnyé". Az EGYMI alkalmazottainak a létszámát, státusát, képesítési kötelezettségét a fenntartó határozza meg, ezért a helyi igényekhez illeszkednie kell.
A speciális intézmény tudástermelő műhely is. Jó gyakorlatainak, innovációs törekvései tapasztalatainak megosztásává! segítheti az együttneve1est, a befogadó pedagógia tartalmi gazdagodását is.
A kötet a magyarországi helyzet, az együttneveléshez vezető út bemutatásával, a szakmai értelmezések közreadásával, az évek óta módszertani intézményként működő speciális intézmények jó gyakorlatai na< leírásával, az érintettek megszólaltatásával szándékozik segíteni az útkeresőknek, az együttnevelést vállalóknak és a döntés előtt lévőknek céljaik megfogalmazásában, helyük megkeresésében. Vissza

Tartalom

Bevezetés
1. fejezet
Kőpatakiné Mészáros Mária: A gyógypedagógia az együttnevelésben
2. fejezet
Zseák Sándorné: A Gyengénlátók Általános Iskolája, Egységes
Gyógypedagógiai Módszertani Intézménye és Diákotthona 3
3. fejezet
Nyíri Sándor: A Hétszínvirág Egységes Gyógypedagógiai
Módszertani Intézmény 6
4. fejezet
Mayer József: Befogadni, de hogyan? 11
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A szervezetfejlesztés jó gyakorlatai A szervezetfejlesztés jó gyakorlatai A szervezetfejlesztés jó gyakorlatai

A lapélek enyhén foltosak.

Állapot:
3.280 ,-Ft
16 pont kapható
Kosárba