kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | BM Tanulmányi és Kiképzési Csoportfőnökség |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
| Oldalszám: | 324 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal illusztrálva. |
| A kutyakiképzésről általában | 11 |
| Az állatok tanításának célja | 11 |
| Az állatok tanításának módszerei | 12 |
| Az idomítás mint tanítási módszer | 12 |
| A kiképzés mint tanítási módszer | 14 |
| A kutykiképző és a kutya | 15 |
| A kutyakiképzés idegélettani alapjai | 20 |
| Az érzékszervek | 25 |
| A látás szerve | 25 |
| A hallás szerve | 26 |
| Az ízérzékelés szerve | 27 |
| A szaglás szerve | 27 |
| A tapintás szerve | 28 |
| Fájdalomérzés | 28 |
| A reflextevékenység mint a magasabb rendű idegtevékenység alapja | 28 |
| Feltétlen és feltételes reflexek | 28 |
| A feltételes reflexek kialakulásának mechanizmusa (A feltétlen és feltételes reflexek viszonya) | 34 |
| A feltételes reflexek kialakításának feltételei | 35 |
| A feltételes reflexek típusai | 36 |
| A gátlás | 38 |
| Az ingerület és gátlás kölcsönviszonya (A feltételes reflexek erősödése) | 41 |
| Az összetett jellegű magatartás élettana (Az agykéreg analizáló, szintetizáló képessége, a dinamikus sztereotip) | 43 |
| A magasabb rendű idegtevékenység típusai | 44 |
| A kutyák domináló reakciói és ezek meghatározásának módja | 48 |
| Neurózisok | 50 |
| A feltételesreflex-tan jelentősége a kutyakiképzésben | 53 |
| Reflex-elmélet és pszichológia (A feltételes reflextevékenység mint a pszichikus tevékenység alapja) | 58 |
| A kutya kiképzése a fegyelmező és ügyességi gyakorlatokra | 63 |
| A kutya megismerése | 63 |
| A tiltó parancs megismertetése a kutyával | 67 |
| A fegyelmező gyakorlatok tanítása | 69 |
| Pórázon vezetés | 69 |
| Szabadon követés | 80 |
| Ültetés | 82 |
| Megállítás | 87 |
| Fektetés | 91 |
| Behívás | 95 |
| Helyben maradás | 99 |
| Előre- és jelzett irányba küldés | 102 |
| Hangadás | 105 |
| Kúszás | 108 |
| Élelemmegtagadás | 110 |
| A csoportos fegyelmező gyakorlatok | 114 |
| Az ügyességi gyakorlatok tanítása | 116 |
| Akadályugrás | 117 |
| Palánkmászás | 121 |
| Gyakorlatok a mászótornyon | 122 |
| Árokugrás | 125 |
| A mozgásütem lassítása | 126 |
| A kutya kiképzése az őrző-védő munkára | 128 |
| Általános feladatok | 128 |
| Csoportos harci játék a támadókedv felkeltésére | 128 |
| A kutya lövéshez szoktatása | 132 |
| Védő munka | 134 |
| A vezető elleni támadás elhárítása | 134 |
| A menekülő lefogása | 135 |
| Az elfogott ruházatának átvizsgálása | 139 |
| Őrző munka | 141 |
| Fogolykísérés | 141 |
| Fogolyőrzés | 144 |
| Tárgyőrzés | 146 |
| Terepkutatás | 148 |
| Az őrkutya kiképzése | 157 |
| A kutya kiképzése szimatmunkára | 165 |
| A nyomozó kutya kiképzéséről általában | 165 |
| A nyomozó szolgálatra alkalmas kutya kiválasztása | 169 |
| A szagok szerepe a nyomozó kutya munkájában | 173 |
| A szagnyom fogalma | 173 |
| A szagok eredete | 175 |
| A kutya szaglóképessége | 180 |
| A szagnyomok keletkezése | 186 |
| A szagnyomok felosztása | 189 |
| A szagnyomokat befolyásoló tényezők | 202 |
| A nyomkövetés | 206 |
| A kutya természetes nyomkövető készsége | 206 |
| A kereső kedv felkeltésének módszerei | 209 |
| A nyomkövetés tanításának gyakorlási szakasza | 233 |
| A nyomozó szolgálatra alkalmas kutya kiválasztása alapfokú kiképzés után | 295 |
| A nyomozó kutya tervszerű gyakoroltatása | 297 |
| A fegyelmezés és az őrző-védő munka hatása a szimatmunkára | 309 |
| Tárgyak biztosítása a gyakorláshoz | 312 |
| A bűnügyi nyomozó kutya vezetése | 314 |
| Irodalom | 323 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.