kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Bagolyvár Könyvkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 533 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 16 cm |
| ISBN: | 963-9447-52-8 |
| Megjegyzés: | Az I. kötet 2004-ben jelent meg. Fekete-fehér illusztrációkkal. |
| I. kötet | |
| A kiadó előszava az új nemzetközi kiadáshoz | 16 |
| A könyv hétmillió olvasójának üzenete a világ többi polgárához | |
| Bevezetés | 19 |
| A történelem legújabb forradalma: olyan erő, amely megváltoztatja életünket | |
| Milyen lesz a jövő? | 37 |
| 16 alapvető trend, amelyek a jövőnket irányítják | |
| Az azonnali kommunikáció kora | 39 |
| Gazdasági határok nélküli világ | 49 |
| Négy lépése az egységes világgazdaság felé | 51 |
| Internetes kereskedelem és tanulás | 57 |
| A szolgáltatásokra épülő új társadalom | 59 |
| A kicsi és a nagy házassága | 61 |
| A pihenés új korszaka | 65 |
| A munka változó arculata | 67 |
| Nők vezető szerepben | 69 |
| Bámulatos agyunk újrafelfedezése | 73 |
| Kulturális nacionalizmus | 73 |
| Növekvő leszakadó népréteg | 75 |
| A népesség aktív öregedése | 77 |
| A "Csináld magad!" mozgalom újraéledése | 79 |
| Együttműködő vállalkozási formák | 81 |
| Az egyén győzelme | 83 |
| Miért is ne a legjobb legyen a cél? | 85 |
| 13 lépés a XXI. századi tanulói társadalom felé | |
| Az elektronikus kommunikáció új szerepe | 91 |
| Tanulj számítógépül és internetül! | 95 |
| A "szülővé képzés" mint alapvetően fontos feladat | 95 |
| Előtérben a kisgyermekkori egészség | 95 |
| Kisgyermekkori nevelési programok | 97 |
| Bármikor felzárkózhatsz | 97 |
| Minden tanulói típusnak egyforma figyelmet! | 99 |
| Tanuljunk tanulni, tanuljunk gondolkozni! | 99 |
| Mi az, amit az iskolában kellene megtanítani? | 101 |
| Tanulás négy szinten | 107 |
| A tanulás három célja | 109 |
| Hol is tanítsunk? | 109 |
| Elméd legyen nyitva, szavad legyen tiszta! | 109 |
| Találkozás bámulatos agyunkkal | 113 |
| A világ legnagyobb teljesítményű számítógépének a tulajdonosa vagy | |
| Négy agy az egyben | 115 |
| Neuronok, dendritek, gliasejtek és a szigetelő rendszer | 119 |
| Különböző "intelligenciaközpontjaink" | 121 |
| A két agyfélteke | 125 |
| Hogyan tárolja agyunk az információt? | 131 |
| Négy különböző hullámhossz | 135 |
| Az agy üzemanyagai: az oxigén és a táplálék | 135 |
| Mivel tápláljuk agyunkat? | 139 |
| Érzelmi intelligencia nélkül nem megy | 141 |
| A test és az agy oszthatatlan | 143 |
| Egy hasznos "csináld magad" módszer | 145 |
| Az első 20 lépés ahhoz, hogy sokkal gyorsabban, jobban és könnyebben tanuljunk | |
| Indulj ki a sportból! | 145 |
| Merj álmodni - és elképzelni a jövőt! | 149 |
| Tűzz ki egyértelmű célokat és határidőket! | 149 |
| Szerezz be gyorsan egy lelkes mentort! | 149 |
| Indulj ki a "nagy képből"! | 151 |
| Kérdezz! | 153 |
| Keresd meg az alapelvet! | 155 |
| Keresd fel a három legjobb gyakorlati könyvet! | 155 |
| Tanulj meg újra olvasni - gyorsabban, jobban, könnyebben! | 157 |
| Bevésés képek és hangok segítségével | 161 |
| Csinálva tanulni | 163 |
| Elmetérkép - lineáris jegyzetek helyett | 165 |
| Könnyed felidézés | 167 |
| A nyugodt éberség művészete | 169 |
| Gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni | 173 |
| Ismétlés és reflexió | 173 |
| Agykapocs és memóriafogas | 173 |
| Csak játékosan! | 175 |
| Tanítva tanulni | 177 |
| Irány a gyorstanuló kurzus! | 177 |
| Hogyan legyenek nagyszerű ötleteink? | 183 |
| Új program a kreatív gondolkodás tanulására és tanítására | |
| Egy új ötlet nem más, mint a régi elemek új kombinációja | 184 |
| Határozd meg a problémát! | 187 |
| Határozd meg, mi lenne az ideális megoldás, és képzeld magad elé! | 189 |
| Gyűjts össze minden adatot! | 191 |
| Szegd meg a szabályt! | 191 |
| Lépj túl saját területed határain! | 193 |
| Próbálj ki többféle kombinációt! | 193 |
| Vesd be az összes érzékszervedet! | 193 |
| Kapcsolj ki! hadd érlelődjön! | 195 |
| Engedd el magad a zene vagy a természet segítségével! | 195 |
| Aludj rá egyet! | 195 |
| Heruéka! Az ötlet kipattant! | 197 |
| Ellenőrizd újra! | 197 |
| A kezdetek kezdetétől | 213 |
| Ésszerű útmutató, hogy csecsemőink jobbak és intelligensebbek legyenek | |
| Sorsdöntő évek | 227 |
| Hogyan gazdagítsuk gyermekeink intelligenciáját születésüktől 10 éves korukig? | |
| A lépésről lépésre történő fejlődés alapvető fontossága | 239 |
| A józan ész használata | 241 |
| Építsünk mind az öt érzékszervre! | 243 |
| Az egész világ - osztályterem | 245 |
| A kommunikáció nagy művészete | 245 |
| Az iskola előtti nevelés színterei és a szülők | 257 |
| Vidámságot az iskolába is! | 267 |
| II. kötet | |
| A tanulás mélyben rejlő lényege | 269 |
| Programozzunk a sikerre az oktatásban is? | |
| Az igazi tanulás gyors és mókás | 297 |
| Az új évszázad irányjelzői a holnap tanárai és trénerei számára | |
| A legjobb "tanulási állapot" elérése | 301 |
| Kulcsok a jó prezentációhoz | 313 |
| A gondolkodás és a mélytudatba való elraktározás elősegítése | 321 |
| A tanultak aktív előhívása | 321 |
| Alkalmazzuk a tanultakat! | 325 |
| A zárás fontos részei: áttekintés, értékelés és ünneplés | 325 |
| A részekből összeáll az egész - gyakorlati példák | 327 |
| A Simon Guggenheim iskolában végzett kísérlet | 327 |
| Folyékonyan franciául, nyolc hét alatt | 331 |
| A hadseregben rekordidő alatt tanultak meg egy idegen nyelvet | 333 |
| Egy gyorsított, integrált tanulást oktató tanár | 335 |
| Mi gátolta a nagy áttörést? | 339 |
| A tanulási stílusnak megfelelő oktatás | 341 |
| Hogyan állapítsuk meg tanulási stílusunkat és használjuk sokrétű intelligenciánkat? | |
| A tanulási stílus meghatározása | 347 |
| Hogyan fogadjuk be az információt? | 349 |
| Hogyan rendszerezzük és dolgozzuk fel az információt? | 351 |
| Milyen körülmények befolyásolják a tanulási kézséget? | 351 |
| Milyen fizikai és biológiai szükségletek hatnak a tanulásra? | 353 |
| Hogyan határozzuk meg a tanulók preferált tanulási stílusát? | 353 |
| A munkastílusod is egyedi | 355 |
| A négy gondolkodási stílus | 357 |
| Mi a tanulság az iskolák és az egyének számára? | 361 |
| Gyors felzárkózás az iskolában | 367 |
| A világ legnagyobb felzárkóztató programjai - és hogy miért működnek | |
| Két kulcs alapelv: az elme-test kapcsolat és az elme-agy kapcsolat | 369 |
| Speciális kineziológia | 371 |
| A Doman-Palmer-Niklasson - Hartigan modellek | 375 |
| Felzárkózás a helyesírásban | 377 |
| A tükörírás problémájának kezelése hátra-írással | 379 |
| A négyperces olvasási program | 381 |
| Ujjhangzó program | 385 |
| Egymás tanítása | 387 |
| A "Nézz és figyelj!"' módszer | 389 |
| Új-Zéland felzárkóztató programja | 391 |
| Személyes kulcsszókincs | 393 |
| Kezdő Iskolai Matematika | 395 |
| Számítógépesített felzárkóztatás | 397 |
| A SEED matematikai program | 397 |
| Három "orvosi-oktatási" program | 397 |
| A lemorzsolódás dilemmájának megoldása | 401 |
| Hogyan törjünk a "csúcsra" az oktatás és nem a drogok, a bandák és a bűnözés terén | |
| Japán üzleti módszerek az iskola tökéletesítésében | 403 |
| Az integrált tanulmányok osztályterme: a nagyvilág | 413 |
| A csoportos tanulás és a "teljes kép" technikája | 421 |
| Hathetes kurzusokkal lépésről lépésre a siker felé | 423 |
| Mindez együtt a SzuperTáborban | 425 |
| A jövő iskoláinak megtervezése | 435 |
| 12 lépés egy nemzet oktatási rendszerének átalakításához | |
| Az iskola mint az élethosszig való tanulás egész évben nyitva tartó információs bázisa | 437 |
| Először a fogyasztót kérdezzük | 441 |
| Garantáljuk a fogyasztói elégedettséget | 441 |
| Minden intelligencia-típusnak és tanulási stílusnak a neki megfelelőt nyújtsuk! | 443 |
| Használjuk a világ legjobb tanítási technikáit! | 445 |
| Fektessünk be a legfontosabb forrásunkba: a tanárokba! | 451 |
| Mindenki legyen tanár és diák egy személyben! | 451 |
| Négyrészes tananyagot tervezzünk! | 451 |
| Változtassuk meg az értékelés rendszerét! | 455 |
| Használjuk a holnap technológiáját! | 457 |
| Használjuk forrásként a teljes közösséget! | 461 |
| Mindenkit megillet a választás joga | 461 |
| Üzleti élet a jövőben | 463 |
| A tanulással foglalkozó szervezetek nagy fejlődési lehetőségek előtt állnak | |
| Az elektronikus multimédia által kínált lehetőségek | |
| A gyorsított tanulás módszerében rejlő üzleti lehetőségek | 471 |
| A termékeinkkel kapcsolatos szolgáltatások és tréningek értékesítése | 475 |
| A vállalat mint tanuló szervezet | 477 |
| Cselekedj! | 487 |
| Bármely ország a tanulási forradalom élére állhat, sőt még Ön is! | |
| A szingapúri központosított tanulási modell | 487 |
| A decentralizált új-zélandi modell | 489 |
| Új svéd modellek | 491 |
| A tanúsítvány-modell | 493 |
| A testületi vezetés modelljei | 495 |
| Az ajándékozó modell | 497 |
| Az internetes értékesítés modellje | 497 |
| Az üzlet-tanár-multimédia modell | 499 |
| Az alapítvány modell | 501 |
| A nemzetközi konferencia modellje | 503 |
| A "tanuló szervezetek" modellje | 503 |
| A "halmaz" modell | 505 |
| A kínai "Vissza a gyökerekhez!" modell | 507 |
| Alkossa meg saját modelljét! | 509 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.