| Kiadó: | Országos Oktatástechnikai Központ |
|---|---|
| Kiadás helye: | Veszprém |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 141 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-441-017-0 |
| A kérdés társadalmi jelentősége | |
| Mit értsünk a tanulás pedagógiai kérdésein? | |
| A tanulással kapcsolatos helyzet diagnózisa | |
| A tanulás pedagógiai kérdéseinek irodalma | |
| A komplex tanulás-fogalom műveleti rétegei; tanulás és metodikai kultúra | |
| Az ismeretek és műveletek tanulása | |
| Milyen mintákat, serkentéseket és tanácsokat jelenthet a tanítási óra az ismeretek és műveletek tanulása tekintetében? | |
| A tanítás motiválása | |
| A tények differenciált elemzése | |
| A tananyag részekre bontása, tagolása | |
| Az egyéni tanulás lehetőségeinek biztosítása | |
| Az alkalmazások arányának növelése | |
| Az házi feladatok előkészítése; az önálló tanulás instruálása, eljárásmódjainak megismertetése | |
| A pszichomotoros készségek tanulása | |
| A tanulás mint képességfejlesztés | |
| A társadalmilag szükséges magatartásformák tanulása | |
| Viselkedés, viszonyulás, magatartásformák tanulása a tanítási órákon | |
| A proszociális magatartás tanulása: az "empatic learning" | |
| A "rejtett" curriculum: a szociális magatartásformák vizsgálatának kísérleti eredményei | |
| A taneszközök szerepe a "didaktizált" és a szociális tanulásban (összefoglalás) | |
| Irodalomjegyzék |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.