kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Edge 2000 Kiadó-Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 595 oldal |
| Sorozatcím: | SHL könyvek |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 21 cm x 14 cm |
| ISBN: | 978-963-86421-8-9 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal illusztrálva. |
| Három előszó | |
| A tanulás szabadságától a szabadság tanulásáig | 9 |
| A csendes forradalmár | 19 |
| Van-e remény? | 25 |
| Nehézségek és lehetőségek | |
| Miért szeretik a gyerekek az iskolát? | 35 |
| A tanárok előtt álló kihívások | 57 |
| Lehetek-e tanárként önmagam? | 77 |
| Felelősségteljes szabadság | |
| Egy hatodik osztályos tanár kísérletezik | 111 |
| Egy franciatanár együtt fejlődik a tanulóival | 129 |
| Iskolaigazgatók mint a tanulás serkentői | 151 |
| Pedagógusok, akik meg tudták teremteni a szabadság légkörét | 169 |
| A tanároknak | |
| A személyes kapcsolat mint a tanulás serkentője | 201 |
| Facilitátorrá válni | 221 |
| A szabadság megteremtése | 239 |
| Az oktatás politikája | 261 |
| Van-e fegyelem a tanulóközpontú osztályokban? | 275 |
| Kutatások a személyközpontú tanítás témakörében | 301 |
| Filozófiai alapok és emberi értékek | |
| Az értékelő folyamat modern elmélete | 325 |
| Szabadság és elkötelezettség | 347 |
| A cél: a tökéletesen működő személy | 369 |
| Zárjuk be az iskolákat? | |
| Az iskola személyközpontú átalakítása | 391 |
| Az utazás elkezdődött | |
| Hogyan tovább? | 425 |
| Függelékek - Személyközpontú törekvések a hazai pedagógiában | |
| A tanulás szabadsága Magyarországon | 441 |
| Rogers Személyközpontú Iskola | 442 |
| Rogers Személyközpontú Középiskola | 454 |
| Nem boszorkányság - varázslat | 462 |
| Kék Madár személyközpontú pedagógiai program - ahol öröm a tanulás | |
| Megjelenítések és átváltozások | 476 |
| A tanulás szabadsága és a nyelvtanulás | 489 |
| Felismerésen alapuló matematikatanulás | 501 |
| Gyerekközpontú matematikatanulás Magyarországon (A komplex matematikatanítási kísérlet módszertani alapelvei) | 515 |
| Ami fontos... Színes Iskola Tatán | 521 |
| A Waldorf-iskola - Egy gyerekközpontú képességfejlesztő iskoláról | 531 |
| A tiszabői "Palacsintások" | 534 |
| Örömmel tanulni - Humanisztikus Kooperatív Tanulás HKT | 545 |
| Személyközpontú tanítás és tanulás a bécsi egyetemen a "Szervezetfejlesztés" című egyetemi tantárgy keretében | 553 |
| Két utószó | |
| Néhány gondolat A tanulás szabadsága olvasása után | 564 |
| Szemek, arcok, gesztusok... | 568 |
| Jegyzetek | 570 |
| A szerzőkről | 595 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.