kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
| Oldalszám: | 199 oldal |
| Sorozatcím: | Nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelés |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-18-3896-X |
| Megjegyzés: | Tankönyvi száma: 83138. |
| Bevezetés | 3 |
| A nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelés programcsomagja | 5 |
| A tanterv | 7 |
| A tanterv célrendszere | 7 |
| A tananyagrendszer | 16 |
| A követelményrendszer | 87 |
| A tanítási progam | 88 |
| Tanítás a nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelési programban | 89 |
| A tanulásirányítás szakaszai | 90 |
| Motiválás | 90 |
| Tanulásszervezés, differenciálás | 92 |
| Döntés | 94 |
| Feladatadás | 98 |
| Ellenőrzés | 99 |
| Értékelés | 100 |
| A tanítás munkaszakaszai | 100 |
| Tervezés | 101 |
| Óravezetés | 104 |
| Óraelemzés | 110 |
| A tanító a nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelési programban | 112 |
| A tanító gyermekekkel szembeni beállítódása | 117 |
| A tanító nevelési stílusa | 119 |
| A tanító tudása | 121 |
| Függelék | 123 |
| Tanulásirányítási eljárások (1. osztály) | 123 |
| Szóképek elemzése | 125 |
| Gyorsolvasási gyakorlatok végzése | 129 |
| Ismeretterjesztő szövegek olvasása | 131 |
| Címszavak megkeresése a gyermeklexikonban | 134 |
| Az írásmozgás fejlesztése | 137 |
| Betűelemek vázolása | 144 |
| Helyesírási hibák javítása | 148 |
| Hangsúlygyakorlatok végeztetése olvasással | 151 |
| Elbeszélő szöveg alkotása élmény alapján kiscsoportos kommunikációban | 154 |
| Leíró szöveg alkotása állatokról csoportkommunikációban | 158 |
| Óramodellek (1. osztály) | 161 |
| Új tananyagot bevezető olvasás, önművelés jellegű óra frontális osztálymunkában | 161 |
| Olvasás, önművelés jellegű gyakorló óra frontális osztálymunkában | 162 |
| Olvasás, önművelés jellegű gyakorló óra differenciált osztálymunkában | 163 |
| Új tananyagot bevezető olvasás, önművelés jellegű óra differenciált osztálymunkában | 165 |
| Új tananyagot bevezető írás, helyesírás jellegű óra frontális osztálymunkában | 167 |
| Írás, helyesírás jellegű gyakorló óra frontális osztálymunkában | 168 |
| Új tananyagot bevezető írás, helyesírás jellegű óra differenciált osztálymunkában | 169 |
| Írás, helyesírás jellegű gyakorló óra differenciált osztálymunkában | 170 |
| Új tananyagot bevezető beszédművelés jellegű óra frontális osztálymunkában | 172 |
| Beszédművelés jellegű gyakorló óra differenciált osztálymunkában | 172 |
| Beszédművelés jellegű gyakorló óra frontális osztálymunkában | 173 |
| Új tananyagot bevezető beszédművelés jellegű óra differenciált osztálymunkában | 174 |
| Új tananyagot bevezető irodalom jellegű óra frontális osztálymunkában | 177 |
| Irodalom jellegű gyakorló óra frontális osztálymunkában | 178 |
| Új tananyagot bevezető irodalom jellegű óra differenciált osztálymunkában | 179 |
| Irodalom jellegű gyakorló óra differenciált osztálymunkában | 181 |
| Egy tanítási óra vázlata és a megtartott óra elemzése (1. osztály) | 183 |
| Olvasás, önművelés jellegű gyakorló óra vázlata | 183 |
| Az olvasás, önművelés jellegű gyakorló óra elemzése | 185 |
| Esetleírások (2. osztály) | 188 |
| Időterv-részlet (2. osztály) | 191 |
| Nyelvhasználati tevékenységek indítási és fontossági rendje | 194 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.