1.034.171

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A tanulók irányító értékelése feladatbankok segítségével

Acta Universitatis Szegediensis de Attila József Nominatae Sectio Paedagogica et Psychologica

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: JATE Pedagógiai Tanszék
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 89 oldal
Sorozatcím: Series specifica paedagogica
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Megjelent 600 példányban. Tankönyvi szám: 36 710.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ez a kis füzet első híradás arról a munkáról, amelyet a tanulók irányító értékelése elnevezésű témakörben végzünk. Célunk az, hogy olyan eszközöket és módszereket dolgozzunk ki, amelyek... Tovább

Előszó

Ez a kis füzet első híradás arról a munkáról, amelyet a tanulók irányító értékelése elnevezésű témakörben végzünk. Célunk az, hogy olyan eszközöket és módszereket dolgozzunk ki, amelyek hozzájárulhatnak a pedagógiai tevékenység hatékonyságának a fejlesztéséhez, a minősítő értékelés /azon belül az osztályozás/ egyeduralmának a fölszámolásához, egyszóval a köznevelés korszerűsítéséhez.
Az előmunkálatok, amelyek az 1965/75 között elvégzett kutatási program tapasztalataira épültek, arra a következtetésre vezettek, hogy a munkát két ágon kell végezni.
A világnézet alapvető összetevői, a jellembeli tulajdonságok, az erkölcsi szokások, a képességek, a jártasságok, a készségek mindegyike sok éves fejlődés eredménye. Ezeket a tulajdonságokat nem lehet tanóráról-tanórára értékelni, de még témánként sem. Ezek az összes tantárgy, a teljes nevelési folyamat hatásaként fejlődnek. Ezért fejlődésük segítése, irányítása érdekében olyan értékelési eszközöket kell kidolgozni, amelyek segítségével megismerhetjük a tulajdonságok fejlődési folyamatát a tanulók populációiban attól a ponttól, amikor még csak néhány tanulóra jellemző az adott tulajdonság teljes elsajátítása, addig a pontig, amíg túlnyomó többségükben a teljes elsajátítás szintjén működőképessé válik. Vissza

Tartalom

Előszó 3
Dr. Nagy József:
A tanulók irányító értékelése feladatbankok segítségével a témakompenzációs
oktatásban 7
Dr. Orosz Sándor:
A témakompenzálás néhány sajátossága,
az anyanyelv nyelvtanának oktatásában 19
Dr. Kunsági Elemér - Dr. Vida Mihályné:
Témanyitó feladatlapok a 8. osztályos
kémia oktatásában 25
Dr. Dobó Géza:
A témakompenzáló biológia-oktatás
néhány kezdeti tanulsága 47
Csapó Benő:
Az irányító értékelés hatékonysága
/Mérési kísérlet/ 65
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A tanulók irányító értékelése feladatbankok segítségével A tanulók irányító értékelése feladatbankok segítségével

A borító kissé elszíneződött.

Állapot:
980 Ft
490 ,-Ft 50
2 pont kapható
Kosárba
konyv