kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Animula Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 160 oldal |
| Sorozatcím: | Családterápiás olvasókönyv |
| Kötetszám: | 4 |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 21 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-8089-58-X |
| Jürgen Hargens: Bevezetés | 7 |
| Lynn Hoffmann: Előszó | 9 |
| Előszó és bevezetés | 15 |
| A visszajelző csoport | 19 |
| Norvégia és Észak-Norvégia | 19 |
| A segítői rendszer és fenntartói | 20 |
| A szolgálat története | 22 |
| 1974-78 - 1978-84 - 1984-87 | |
| Valami történt | 26 |
| Az alapgondolatok és azok gyakorlati alkalmazása | 30 |
| Bateson és a különbség fogalma | |
| A különbséget létrehozó különbség | |
| Bülöw-Hansen és a különbségek három formája | |
| Egyedül lenni | |
| A másikkal való kapcsolat | |
| A nyelvi nehézségek | |
| Felelősség | |
| A leírás és a magyarázat, mint emberi interakció | |
| Sokféleség vagy egyetemesség és a zárójelbe tett objektivitás | |
| A változás lehet korlátozás és lehet evolúció | |
| Nemet mondani alapvető | |
| Az eszmék cseréje | |
| Hogyan járulhatunk hozzá a leghasznosabban a beszélgetéshez? | |
| Hogyan segít legjobban hallgatásunk és gondolkodásunk? | |
| A csere | |
| Hogyan döntjük el, mi a probléma? | |
| A jelentés rendszer | |
| Jelentés-rendszer mint szervezet | |
| A reflektív csoport | |
| A kíváncsiság | |
| A gyakorlati munka főbb vezérfonalai | 54 |
| Mi | |
| Mit ajánlhatunk két- vagy többtagú csoportként? | |
| Az első ülés két- vagy többtagú csoportként | |
| Mit ajánlhatunk az első ülésen, ha csak egyedül vagyunk? | |
| A fő kérdések | |
| Kit miről fognak faggatni és kire fognak figyelni? | |
| Megvitatandó témák | |
| Szóról szóra? | |
| Melyik nyitást válasszuk? | |
| A többféle nyitást és az új nyitást generáló kérdések | |
| Szokatlan kérdések | |
| Leíró kérdések | |
| Kérdések a magyarázatokról | |
| A beszélgetésre vonatkozó kérdések | |
| Alternatív leírások és magyarázatok | |
| Figyelői pozíciók | |
| A visszajelző csoport különböző formái | |
| A figyelő visszajelző csoport | |
| A pozíció megváltoztatása | |
| A reflexiók | |
| Az interjúrendszer reagálása a visszajelző csoport eszemcseréjéről | |
| A pozícióváltások száma | |
| Az ülés befejező része | |
| Az utánkövetés | |
| Mi okozza a legtöbb kudarcot? | |
| Néhány ötlet a bemutatásra | |
| Mozgásból nézve minden változik | |
| Még egy gondolat | |
| Mike és egy probléma definíciói | 79 |
| Beszélgetés az elhagyásról és az elhagyatottságról | 85 |
| Utánkövetés - a dialógus folytatása | 102 |
| Bevezetés | 102 |
| Történetek | 105 |
| A kaleidoszkóp | 106 |
| Otthont keresve | 112 |
| Két Nap | 118 |
| Kommentár | 124 |
| A visszajelző-csoport alkalmazásai (Első interjú, szupervízió és kiképzés) | |
| Az első interjú | 127 |
| A Brattleboro Intézet története | |
| Az interjú | |
| A telefon-kontaktus | |
| A terápiába jövés ötletének története | |
| A visszajelzések | |
| A páciens-rendszer reagálása a visszajelzésekre | |
| Egy eset: Jobb-e a halál mint a válás? | 134 |
| A terápia gondolatának ötlete | |
| Az erőszak mint téma | |
| A visszajelző-csoport belépése | |
| Gondolkodás a 'gondolhatatlanról", beszélgetés a 'kimondhatatlanról' | |
| Másik visszajelzés: erőszakmentes szerződés | |
| Válasz a csoportnak | |
| Megbeszélés | |
| Összefoglalás | |
| Visszajelző dialógusok a szupervízióban és a kiképzésben | 141 |
| Egy esetpélda | 148 |
| Befejezés | 151 |
| Befejezés és kezdet | 152 |
| Irodalom | 157 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.